Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
25.09.2022
To ludzi chcemy słuchać w dzisiejszych czasach. A nie marek, które bywają puste

Marketing w funduszach venture capital jest obecnie na poziomie z lat 90 XX w. Fundusze wykorzystują najprostsze metody, bezrefleksyjnie kopiują konkurencję. Nie prowadzą ewaluacji działań, w komunikacji skupiają się tylko na swoich sukcesach. To największy błąd.

O tym, jak robić marketing w start-upach, dlaczego rośnie znaczenie komunikacji w VC, a jednocześnie brakuje na nią pieniędzy, oraz czy napisanie książki się opłaca – rozmawiamy z Szymonem Janiakiem, współzałożycielem funduszu Czysta.3 VC.
Artykuły
E-COMMERCE E-MAIL MARKETING FELIETON MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY
Artykuł Partnera
Jak dobrze wykorzystać e-mail marketing w czasach kryzysu?
Paweł Sala
Kiedy piszę te słowa, spiker w radiu wspomina o tym, że mamy pierwszy dzień jesieni 2022. Dziwny czas. Jesteśmy kilka dni po wypowiedzi prezydenta Rosji w sprawie mobilizacji wojsk. Mamy wojnę w Ukrainie, kryzys energetyczny, inflację. To wszystko może zapowiadać kryzys gospodarczy, jakiego do tej pory nie widzieliśmy. I choć brzmi to złowrogo, nie mam na celu Cię przestraszyć. Jedynie wskazać, że na ciężkie czasy należy się odpowiednio przygotować. Dlatego w tym artykule skupię się na działaniach marketingowych, które należy jak najszybciej przedsięwziąć. Po to, by móc wyjść obronną ręką z trudnej sytuacji, z którą wszyscy będziemy się mierzyć.
CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY
Jak stworzyć wiele wersji reklamy kontekstowej jednego produktu i nie zwariować?
Alena Wołoszyna
Stworzenie jednej reklamy adaptacyjnej nie jest trudne. Trochę trudniej jest napisać 15 nagłówków na jedno słowo kluczowe. A co, jeśli potrzebujesz 20, 30 lub 100 takich reklam? Kupujesz zapas środków od bólu głowy i na tydzień wyłączasz się z życia? Na szczęście nie musisz. Praktyczka PPC i content marketingu zdradzi ci swoje tricki.
Espresso
„Normalne, że ich dotykam” – Avon edukuje nastolatki o samobadaniu piersi
#OznaczamReklamy – powstały rekomendacje prezesa UOKiK
Pepsi i chipsy Lay’s sprzedawane przez roboty Kerfusie w sklepach Carrefour
New Economy Practice – nowy dział w strukturach Hill and Knowlton Strategies
Biofarm promuje swój nowy lek – Noctis Noc
Artykuł Partnera
Co warto wiedzieć o automatyzacji promocji, konkursów czy programów motywacyjnych?
O jeden iks mniej – RMF Maxx świętuje 18. urodziny wprowadzeniem nowego logo
Polskie agencje z nagrodami i wyróżnieniami Golden Drum 2022
Joanna Brodzik ambasadorką marki Kodano Optyk
Marka jogurtów rozszerzyła siedemnastowieczny obraz Vermeera o sceny poza kadrem
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
26.09.2022
Dentsu Creative wzmacnia dział kreacji – trzy nowe osoby w zespole
Oferty pracy

/
Wydarzenia
28.09.2022
Konferencja „Prosto o marketingu i sprzedaży”
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
29.11.2022 - 2.12.2022
I ❤ marketing & technology
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
28.09.2022 - 29.09.2022
Retail Challenge Poland 2023
28.10.2022
semKRK#20
30.11.2022
Konferencja CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.