Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
25.09.2022
To ludzi chcemy słuchać w dzisiejszych czasach. A nie marek, które bywają puste

Marketing w funduszach venture capital jest obecnie na poziomie z lat 90 XX w. Fundusze wykorzystują najprostsze metody, bezrefleksyjnie kopiują konkurencję. Nie prowadzą ewaluacji działań, w komunikacji skupiają się tylko na swoich sukcesach. To największy błąd.

O tym, jak robić marketing w start-upach, dlaczego rośnie znaczenie komunikacji w VC, a jednocześnie brakuje na nią pieniędzy, oraz czy napisanie książki się opłaca – rozmawiamy z Szymonem Janiakiem, współzałożycielem funduszu Czysta.3 VC.
Artykuły
PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Marketing w funduszach venture capital?
Redakcja
Wiele mówi się o tym, jak istotną rolę marketing odgrywa w start-upach. Jednak czy fundusze venture capital, czyli takie, które inwestują w innowacyjne spółki, też muszą dbać o wizerunek? I czy osoby ze świata finansów, które je prowadzą, są tego świadome?
CSR ESG TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Polskie drogi do zrównoważonego rozwoju. Czy będziemy drugą Skandynawią? Czy chcemy nią być?
Marta Kukowska, Katarzyna Zalewska
Można zaryzykować tezę, że zrównoważony rozwój – przynajmniej na poziomie deklaracji – jest wszechobecny. Poczynając od zrównoważonych lub jeszcze bardziej zrównoważonych strategii i działań firm, produktów, usług, regulacji, na stylu życia kończąc. W dyskursie społecznym dominuje narracja związana z kryzysem klimatycznym. W powszechnym odbiorze działania sustainability równają się środowisko, klimat i ekologia.
Espresso
W środowisku i po robocie – kampania Pracuj.pl
Marka jogurtów rozszerzyła siedemnastowieczny obraz Vermeera o sceny poza kadrem
Bezpieczeństwo w sieci, cyberwojna, fake newsy tematami 22 Kongresu Profesjonalistów Public Relations
Polski język migowy i outdoorowa kampania „Pomigajmy = Pomagajmy”
Pokolenie Z i milenialsi najbardziej otwarci na innowacyjne finanse – badanie Mastercard New Payment Index 2022
„Maluch z piątku po liftingu” – Otomoto prezentuje kolejną odsłonę „Prawdziwych historii”
Jak zmienił się układ sił na rynku dyskontów w ciągu ostatniego roku?
Co trzeci Polak oszczędza na wszystkim. Wyniki kolejnej fali badania postaw wobec rosnących cen
Laureaci E-Commerce Polska Awards 2022 ogłoszeni
Tarczyński nowym sponsorem reprezentacji Polski
Reklamy organizacji publicznych najbardziej negatywnie odbierane na Facebooku – badanie Sotrendera
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Oferty pracy

/

/
Wydarzenia
28.09.2022
Konferencja „Prosto o marketingu i sprzedaży”
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
29.11.2022 - 2.12.2022
I ❤ marketing & technology
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
28.09.2022 - 29.09.2022
Retail Challenge Poland 2023
28.10.2022
semKRK#20
30.11.2022
Konferencja CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.