Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CSR ESG TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Polskie drogi do zrównoważonego rozwoju. Czy będziemy drugą Skandynawią? Czy chcemy nią być?
Marta Kukowska, Katarzyna Zalewska
Można zaryzykować tezę, że zrównoważony rozwój – przynajmniej na poziomie deklaracji – jest wszechobecny. Poczynając od zrównoważonych lub jeszcze bardziej zrównoważonych strategii i działań firm, produktów, usług, regulacji, na stylu życia kończąc. W dyskursie społecznym dominuje narracja związana z kryzysem klimatycznym. W powszechnym odbiorze działania sustainability równają się środowisko, klimat i ekologia.
E-COMMERCE FELIETON TRENDY
Personalizacja. Co robimy, gdy personalizujemy?
Jacek Szlak
Co wiemy o naszych klientach? Jak ich traktujemy? Mówimy o ich podmiotowości, szacunek do nich wyrażamy w barwnych opisach przygotowywanych w działach PR. Istnieje pewne napięcie między tymi słowami a instrumentalnym traktowaniem klientów, przed którym nie wahamy się, wybierając technologie marketingowe.
Espresso
Akcja „Żegnaj religio!” – furgonetka objeżdża polskie miasta
„Maluch z piątku po liftingu” – Otomoto prezentuje kolejną odsłonę „Prawdziwych historii”
Pokolenie Z i milenialsi najbardziej otwarci na innowacyjne finanse – badanie Mastercard New Payment Index 2022
Reklamy organizacji publicznych najbardziej negatywnie odbierane na Facebooku – badanie Sotrendera
Salesforce i WhatsApp ogłosiły partnerstwo
Polacy odzwyczaili się od chodzenia do kin – badanie ARC Rynek i Opinia
Influencerzy grają w paintball w wyzwaniu Lecha Free
„Spotkanie niech się stanie” – nowa platforma komunikacji marki Soplica
OLX z zarzutami UOKiK za wprowadzające w błąd sortowanie ofert
Radio Nowy Świat rozpoczyna kampanię reklamową, by zachęcić do finansowego wsparcia stacji
„Ożywieni” zaginieni na telebimach – sztuczna inteligencja w akcji Fundacji Itaka i Screen Network
Gwiazdy przypominają o samobadaniu piersi w 11. edycji akcji Dotykam=Wygrywam
„Nieważne gdzie czytasz, ile, kiedy ani dlaczego” – ogólnopolska kampania Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0
Piotr „Izak” Skowyrski w reklamie Antybatona
Znamy zwycięzców polskiej edycji konkursu Superbrands 2022
Publicis tworzy nową agencję Yotta
Fundusz Żubra kupuje ziemię pod siedliska dla susła moręgowanego
Nowodworski Estates zamienia się w Homfi
Dziennikarze motoryzacyjni Rafał Jemielita i Jarosław Maznas w kampanii Suzuki
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
22.09.2022
Agata Staniszewska, Krzysztof Mazur i Anna Fidos podzielą się obowiązkami Niny Graboś w Agorze
Wydarzenia
28.09.2022
Konferencja „Prosto o marketingu i sprzedaży”
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
29.11.2022 - 2.12.2022
I ❤ marketing & technology
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
28.09.2022 - 29.09.2022
Retail Challenge Poland 2023
28.10.2022
semKRK#20
30.11.2022
Konferencja CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.