Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
E-COMMERCE FELIETON TRENDY
Personalizacja. Co robimy, gdy personalizujemy?
Jacek Szlak
Co wiemy o naszych klientach? Jak ich traktujemy? Mówimy o ich podmiotowości, szacunek do nich wyrażamy w barwnych opisach przygotowywanych w działach PR. Istnieje pewne napięcie między tymi słowami a instrumentalnym traktowaniem klientów, przed którym nie wahamy się, wybierając technologie marketingowe.
PSYCHOLOGIA KONSUMENTA STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Archetypy marki – czym są i jak wykorzystywać je w marketingu?
Martyna Widomska
Co sprawia, że jedną markę lubisz bardziej od innych? I jak to się stało, że Lego wychodzi ze swoją komunikacją również do dorosłych, mimo że sprzedaje tylko klocki? Dla niektórych to „tylko”, a dla innych „aż” klocki. Z tego artykułu dowiesz się, dlaczego tak jest, a także czym są archetypy i jak mogą pomóc w kreowaniu wartości marki.
Espresso
McDonald’s w Szwecji zorganizował śluby w drive-thru
Usługi subskrypcyjne tracą zainteresowanie konsumentów
Conor McGregor globalnym ambasadorem marki XTB
„MagentaBiznes bez limitów” – nowa kampania T-Mobile z ofertą dla firm
Polpharma z kampanią marki Tadalafil Maxigra
„Alkohol i samochód – to się nie rymuje” – Piotr Fronczewski i Pih nagrali utwór dla Kompanii Piwowarskiej
„SEO na mieście” – kampania promująca potencjał wyszukiwania lokalnego
Znamy nominowanych w Konkursie KTR i Innovation 2022
Foodcom wybrał agencję On Board Think Kong do europejskich działań SEO
Smoczy tron na Wawelu. Ambientowa kampania promująca serial „Ród Smoka” HBO
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
20.09.2022
Tomasz Trzósło nowym head of marketing analytics w Bluerank
Wydarzenia
22.09.2022 - 23.09.2022
XXI edycja Kongres Online Marketing
28.09.2022
Konferencja „Prosto o marketingu i sprzedaży”
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
29.11.2022 - 2.12.2022
I ❤ marketing & technology
23.10.2024 - 25.10.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
18.11.2024 - 19.11.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
22.09.2022 - 23.09.2022
Insummit Festiwal Insightów i Innowacji
28.09.2022 - 29.09.2022
Retail Challenge Poland 2023
28.10.2022
semKRK#20
30.11.2022
Konferencja CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
30.10.2024 - 31.10.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.