Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
E-COMMERCE FELIETON TRENDY
Personalizacja. Co robimy, gdy personalizujemy?
Jacek Szlak
Co wiemy o naszych klientach? Jak ich traktujemy? Mówimy o ich podmiotowości, szacunek do nich wyrażamy w barwnych opisach przygotowywanych w działach PR. Istnieje pewne napięcie między tymi słowami a instrumentalnym traktowaniem klientów, przed którym nie wahamy się, wybierając technologie marketingowe.
PSYCHOLOGIA KONSUMENTA STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Archetypy marki – czym są i jak wykorzystywać je w marketingu?
Martyna Widomska
Co sprawia, że jedną markę lubisz bardziej od innych? I jak to się stało, że Lego wychodzi ze swoją komunikacją również do dorosłych, mimo że sprzedaje tylko klocki? Dla niektórych to „tylko”, a dla innych „aż” klocki. Z tego artykułu dowiesz się, dlaczego tak jest, a także czym są archetypy i jak mogą pomóc w kreowaniu wartości marki.
Espresso
McDonald’s w Szwecji zorganizował śluby w drive-thru
Usługi subskrypcyjne tracą zainteresowanie konsumentów
Conor McGregor globalnym ambasadorem marki XTB
„MagentaBiznes bez limitów” – nowa kampania T-Mobile z ofertą dla firm
Polpharma z kampanią marki Tadalafil Maxigra
„Alkohol i samochód – to się nie rymuje” – Piotr Fronczewski i PIH nagrali utwór dla Kompanii Piwowarskiej
„SEO na mieście” – kampania promująca potencjał wyszukiwania lokalnego
Znamy nominowanych w Konkursie KTR i Innovation 2022
Foodcom wybrał agencję On Board Think Kong do europejskich działań SEO
Smoczy tron na Wawelu. Ambientowa kampania promująca serial „Ród Smoka” HBO
Personalia
20.09.2022
Tomasz Trzósło nowym head of marketing analytics w Bluerank
Wydarzenia
22.09.2022 - 23.09.2022
Insummit Festiwal Insightów i Innowacji
28.09.2022
Konferencja „Prosto o marketingu i sprzedaży”
29.09.2022 - 30.09.2022
Szkolenie Facebook & Instagram Ads – pakiet szkoleń
10.10.2022 - 11.10.2022
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
24.10.2022 - 26.10.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
29.11.2022 - 2.12.2022
I ❤ marketing & technology
22.09.2022 - 23.09.2022
XXI edycja Kongres Online Marketing
28.09.2022 - 29.09.2022
Retail Challenge Poland 2023
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
20.10.2022 - 21.10.2022
SEO – pakiet szkoleń
28.10.2022
semKRK#20
30.11.2022
Konferencja CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail