Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
PSYCHOLOGIA KONSUMENTA STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Archetypy marki – czym są i jak wykorzystywać je w marketingu?
Martyna Widomska
Co sprawia, że jedną markę lubisz bardziej od innych? I jak to się stało, że Lego wychodzi ze swoją komunikacją również do dorosłych, mimo że sprzedaje tylko klocki? Dla niektórych to „tylko”, a dla innych „aż” klocki. Z tego artykułu dowiesz się, dlaczego tak jest, a także czym są archetypy i jak mogą pomóc w kreowaniu wartości marki.
TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak wyśmiewane crocsy stały się ulubioną marką generacji Z
Jakub Müller
Furora, jaką zrobiły crocsy, ale też chodaki innych marek w ostatnich latach, nie wynika ze szczególnego wizerunku zbudowanego przez poszczególne brandy. Bardziej z wyrazistej i atrakcyjnej ekspresji kulturowej.
Espresso
Smoczy tron na Wawelu. Ambientowa kampania promująca serial „Ród Smoka” HBO
Wpływ kampanii brandowych na e-commerce w Polsce – raport K2 Precise
Gospodarz – bohater marki Dolina Dobra w spocie parówek
„Robię to dla przyjemności” – kampania herbat owocowych Lipton
Porzuć swój smartfon, nasz jest lepszy – przekonuje w spocie Samsung
Orange rozpoczyna nową odsłonę kampanii „Bez limitu”
SBE zostało członkiem Związku Targów Międzynarodowych (UFI)
Colian z kampanią wprowadzającą na rynek Jeżyki Coolki w nowych smakach
Właściciel marki Patagonia przekazał firmę fundacji walczącej o ochronę środowiska
Personalia
19.09.2022
Tomasz Rożenek nowym dyrektorem zarządzającym i członkiem zarządu Sportfive Poland
19.09.2022
Dagmara Robak w nowym hubie globalnym zespołu analytics Kantar Polska
19.09.2022
Anna Moczulska awansuje na stanowisko head of digital analytics w Artegence
Wydarzenia
22.09.2022 - 23.09.2022
Insummit Festiwal Insightów i Innowacji
28.09.2022
Konferencja „Prosto o marketingu i sprzedaży”
29.09.2022 - 30.09.2022
Szkolenie Facebook & Instagram Ads – pakiet szkoleń
10.10.2022 - 11.10.2022
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
24.10.2022 - 26.10.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
29.11.2022 - 2.12.2022
I ❤ marketing & technology
22.09.2022 - 23.09.2022
XXI edycja Kongres Online Marketing
28.09.2022 - 29.09.2022
Retail Challenge Poland 2023
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
20.10.2022 - 21.10.2022
SEO – pakiet szkoleń
28.10.2022
semKRK#20
30.11.2022
Konferencja CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail