Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak wyśmiewane crocsy stały się ulubioną marką generacji Z
Jakub Müller
Furora, jaką zrobiły crocsy, ale też chodaki innych marek w ostatnich latach, nie wynika ze szczególnego wizerunku zbudowanego przez poszczególne brandy. Bardziej z wyrazistej i atrakcyjnej ekspresji kulturowej.
MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Czuła męskość – czy możemy już rozmawiać o mężczyznach?
Maciej Biedziński
„Akt podważenia oczekiwań dotyczących męskości jakoś tę męskość narusza” zauważa Liz Plank w swojej niedawno wydanej w Polsce książce pt. „Samiec alfa musi odejść. Dlaczego patriarchat szkodzi wszystkim”. Konstrukcja dominującego, tradycyjnego wzorca męskości od lat skutecznie blokuje jego krytykę i przemianę na lepsze.
Espresso
Właściciel marki Patagonia przekazał firmę fundacji walczącej o ochronę środowiska
„Zero słów” – kampania Coca-Coli Zero Cukru
PR Wings – zwycięzcy drugiej edycji konkursu
Benefit Systems rozpoczyna kampanię, która walczy z mitem, że kluby fitness są jedynie dla wysportowanych
„This Is For Me” – kampania jesienno-zimowej kolekcji Asics
Porzuć swój smartfon, nasz jest lepszy – przekonuje w spocie Samsung
Coca-Cola w kampanii „Piłka to magia” zachęca do kibicowania w Mistrzostwach Świata 2022
Kampania marki Veolia „Stopień mniej znaczy więcej”
SodaStream zmienia identyfikację wizualną i repozycjonuje markę
Personalia
18.09.2022
Jan Mosiejczuk jako head of strategy w grupie Chapter2
Wydarzenia
22.09.2022 - 23.09.2022
Insummit Festiwal Insightów i Innowacji
28.09.2022
Konferencja „Prosto o marketingu i sprzedaży”
29.09.2022 - 30.09.2022
Szkolenie Facebook & Instagram Ads – pakiet szkoleń
10.10.2022 - 11.10.2022
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
24.10.2022 - 26.10.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
29.11.2022 - 2.12.2022
I ❤ marketing & technology
22.09.2022 - 23.09.2022
XXI edycja Kongres Online Marketing
28.09.2022 - 29.09.2022
Retail Challenge Poland 2023
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
20.10.2022 - 21.10.2022
SEO – pakiet szkoleń
28.10.2022
semKRK#20
30.11.2022
Konferencja CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail