Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BRAND PURPOSE CSR FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Kilka słów o brand purpose – rozliczmy się z kłopotliwym mitem [Nauki i nauczki dziadka]
Ewa Sulewska
Muszę przyznać, że praca nad tym tekstem wywołała we mnie wiele emocji. Na potrzeby artykułu rozmawiałam z kilkunastoma osobami, zarówno zajmującymi się zawodowo marketingiem, jak i spoza branży. Przeczytałam mnóstwo wyników badań i przeprowadziłam kilka eksperymentów. Ale czy udało mi się odpowiedzieć na pytanie: czy brand purpose naprawdę działa? Sprawdźmy!
MARKETING PARTYZANCKI REAL-TIME MARKETING
Porywający marketing – najciekawsze przykłady kampanii brandjackingowych
Katarzyna Borowiec
Pamiętacie puszkę Pepsi przebraną za Coca-Colę? Billboardowe szachy BMW i Audi? Prztyczki w nos, jakie dają sobie nawzajem McDonald’s i Burger King? To tzw. wojny marek (ang. brand wars). A teraz sprawdźmy, co się dzieje, gdy zamiast bezpośredniej wymiany uszczypliwości jeden z konkurentów wybierze metodę z zakresu marketingu partyzanckiego (ang. guerrilla marketing) – brandjacking. Czyli postanowi konkurenta uprowadzić.
Espresso
Wojciech Mann podpowiada, jak zmienić pracę – kampania OLX
CzugA zaprojektował komputer i mural dla Komputronika we Wrocławiu
Konferencja I ❤ marketing & technology na koniec listopada
„Tu się nie marnuje” – start jesiennej kampanii Foodsi
Jesienna odsłona kampanii Continental z bohaterami marki Conradem i Jacusiem
McDonald’s w nowym spocie wysłał Big Maca na orbitę
Powstała Space Communications Alliance – sieć komunikacji marketingowej dla sektora kosmicznego
SemKRK#20 już pod koniec października
Lepszy klimat dla sportu – długofalowy projekt sieci Decathlon Polska
Rozrabiaki Literaki w Kauflandzie mają uczyć ekologii
Metawersum po polsku – wyniki badania OpinionWay i 24/7Communication
Oferty pracy
Performance Specialist
Columbus / Kraków
Wydarzenia
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
22.09.2022 - 23.09.2022
XXI edycja Kongres Online Marketing
28.09.2022 - 29.09.2022
Retail Challenge Poland 2023
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
20.10.2022 - 21.10.2022
SEO – pakiet szkoleń
28.10.2022
semKRK#20
30.11.2022
Konferencja CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
22.09.2022 - 23.09.2022
Insummit Festiwal Insightów i Innowacji
28.09.2022
Konferencja „Prosto o marketingu i sprzedaży”
29.09.2022 - 30.09.2022
Szkolenie Facebook & Instagram Ads – pakiet szkoleń
10.10.2022 - 11.10.2022
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
24.10.2022 - 26.10.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
29.11.2022 - 2.12.2022
I ❤ marketing & technology
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail