Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BRAND PURPOSE CSR FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Kilka słów o brand purpose – rozliczmy się z kłopotliwym mitem [Nauki i nauczki dziadka]
Ewa Sulewska
Muszę przyznać, że praca nad tym tekstem wywołała we mnie wiele emocji. Na potrzeby artykułu rozmawiałam z kilkunastoma osobami, zarówno zajmującymi się zawodowo marketingiem, jak i spoza branży. Przeczytałam mnóstwo wyników badań i przeprowadziłam kilka eksperymentów. Ale czy udało mi się odpowiedzieć na pytanie: czy brand purpose naprawdę działa? Sprawdźmy!
BRAND PURPOSE CSR FELIETON
Brand purpose – niezaspokojona potrzeba marketerów
Jacek Szlak
Marketing jest dziedziną, w której wciąż trzeba myśleć o cudzych potrzebach nadających się do zyskownego zaspokojenia. Taka służba jest wymagająca, może prowadzić do frustracji i rozgoryczenia. Czy ktoś pomyślał o samych specjalistach marketingu? O ich roli społecznej, sensie ich pracy i wyższym celu zaangażowania? Cóż, ponoć oni sami stali się dla siebie w tym zakresie najlepszymi terapeutami.
Espresso
Metawersum po polsku – wyniki badania OpinionWay i 24/7Communication
McDonald’s w nowym spocie wysłał Big Maca na orbitę
„Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą” – Krzysztof Zalewski w kampanii marki Asus i Microsoftu
Aldi rozpoczyna kampanię employer branding
Singiel Pezeta i Natalii Szroeder „Jeden świat” w ramach Mastercard Music
„It’s personal” – Magda Mołek w kampanii marki Triumph
„Feeling empty?” – kampania wizerunkowa marki 4F Fuel
„Wysokie Obcasy” zainicjowały kampanię „Stop molestowaniu w miejscach publicznych”
Crocsy wrócą do Rosji? Fani oburzeni, firma zaprzecza
Personalia
12.09.2022
Michael Schindler COO agencji Funktional
12.09.2022
Agata Czarnecka szefową działu badań rynku i doradztwa CBRE
12.09.2022
Grupa OMD rozwija obszar data science
12.09.2022
Marek Roter nowym wiceprezesem SAP Polska
Oferty pracy
Ekspert w obszarze badań społecznych i opinii publicznej (PA)
Ipsos / Warszawa
Performance Specialist
Columbus / Kraków
Wydarzenia
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
22.09.2022 - 23.09.2022
XXI edycja Kongres Online Marketing
28.09.2022 - 29.09.2022
Retail Challenge Poland 2023
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
20.10.2022 - 21.10.2022
SEO – pakiet szkoleń
30.11.2022
Konferencja CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
22.09.2022 - 23.09.2022
Insummit Festiwal Insightów i Innowacji
28.09.2022
Konferencja „Prosto o marketingu i sprzedaży”
29.09.2022 - 30.09.2022
Szkolenie Facebook & Instagram Ads – pakiet szkoleń
10.10.2022 - 11.10.2022
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
24.10.2022 - 26.10.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail