Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
FELIETON STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Wolimy mówić nieprawidłowo, nieprecyzyjnie, ale razem. Tak narastają marketingowe mity [Nauki i nauczki dziadka]
Mateusz Zapała
W wielu życiowych kwestiach kierujemy się pewnymi powszechnymi przekonaniami, które są mocno uproszczone, oparte na półprawdach, a przez to zamazują rzeczywisty obraz sprawy. Ich prostota i dopasowanie do naszych przekonań sprawiają jednak, że chętnie je powielamy i umacniamy. Przez to wkrótce stają się fundamentalnymi założeniami, z którymi trudno dyskutować. Nawet gdy ma się argumenty. Dziadek to wie, ale czy ostro krytykuje?
BADANIA MARKETINGOWE EMPLOYER BRANDING PUBLIC RELATIONS
Angażowanie pracowników w czasach niepewności. 5 ważnych wskazówek
Ewa Eron, Przemysław Huk
Zaangażowanie i satysfakcja pracowników nigdy wcześniej nie miały tak wielkiego znaczenia. W dobie Great Resignation to pracownik i jego dobre samopoczucie znalazły się w centrum uwagi rynku pracy. Największym wyzwaniem pracodawców będzie w najbliższych latach zdiagnozowanie potrzeb zespołu i mądre dostosowanie się do nich. Które obszary wymagają jednak najpilniejszych działań pracodawców? Niezbędne okazują się badania pracownicze.
Espresso
Crocsy wrócą do Rosji? Fani oburzeni, firma zaprzecza
Piątnica Roślinna – marka prowadzi kampanię napojów roślinnych
Inflacja ogranicza liczbę cyfrowych rozrywek. Odwraca pandemiczny trend. Wyniki badania EY
Ruszyły zgłoszenia do pierwszej edycji konkursu The Next Gen of PR
Serwis z ogłoszeniami o pracę wykorzystał w reklamie zdjęcie Magika z zespołu Paktofonika. Przeprosił w oświadczeniu
Agenci Vectry zamiast konduktora w spocie Internetu światłowodowego do 1,2 Gb/s
Singiel Pezeta i Natalii Szroeder „Jeden świat” w ramach Mastercard Music
PGE jako mecenas kultury zaprasza wszystkich do bywania
Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor twarzami nowej kampanii centrów M1
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
9.09.2022
Bartłomiej Wichniarz przechodzi z Deloitte do Questpass
8.09.2022
Paweł Kurtycz w agencji Leo Burnett Warszawa
8.09.2022
Michał Kołodziej dołącza do Better. Gaming Agency
8.09.2022
Kamila Petrus i Mateusz Paradowski dołączają do managementu InnerValue
8.09.2022
Marcin Zięba dyrektorem w Lighthouse
Oferty pracy

/

/
Wydarzenia
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
22.09.2022 - 23.09.2022
Insummit Festiwal Insightów i Innowacji
28.09.2022
Konferencja „Prosto o marketingu i sprzedaży”
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
23.10.2024 - 25.10.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
18.11.2024 - 19.11.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
20.09.2022
Konferencja I ❤ commerce
22.09.2022 - 23.09.2022
XXI edycja Kongres Online Marketing
28.09.2022 - 29.09.2022
Retail Challenge Poland 2023
30.11.2022
Konferencja CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
30.10.2024 - 31.10.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.