Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARKETING PARTYZANCKI REAL-TIME MARKETING
Porywający marketing – najciekawsze przykłady kampanii brandjackingowych
Katarzyna Borowiec
Pamiętacie puszkę Pepsi przebraną za Coca-Colę? Billboardowe szachy BMW i Audi? Prztyczki w nos, jakie dają sobie nawzajem McDonald’s i Burger King? To tzw. wojny marek (ang. brand wars). A teraz sprawdźmy, co się dzieje, gdy zamiast bezpośredniej wymiany uszczypliwości jeden z konkurentów wybierze metodę z zakresu marketingu partyzanckiego (ang. guerrilla marketing) – brandjacking. Czyli postanowi konkurenta uprowadzić.
BADANIA MARKETINGOWE TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Alfy stoją u drzwi. Gen Alfa wyzwaniem dla marketingu i PR-u
Joanna Tauber
Jeżeli nie chcesz wiedzieć, co to Gen Alfa, kidfluencerzy, cyfrowe ogniska, unboxing i co myśli nastoletni Ryan Kaji, to lepiej nie czytaj tej analizy. Ale jeśli pracujesz w marketingu, lepiej to jednak zrób.
Espresso
Singiel Pezeta i Natalii Szroeder „Jeden świat” w ramach Mastercard Music
PGE jako mecenas kultury zaprasza wszystkich do bywania
Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor twarzami nowej kampanii centrów M1
Netflix podyktuje wysokie stawki za reklamę na platformie. Oferta ruszy 1 listopada
Inflacja ogranicza liczbę cyfrowych rozrywek. Odwraca pandemiczny trend. Wyniki badania EY
Ruszyły zgłoszenia do pierwszej edycji konkursu The Next Gen of PR
Serwis z ogłoszeniami o pracę wykorzystał w reklamie zdjęcie Magika z zespołu Paktofonika. Przeprosił w oświadczeniu
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
8.09.2022
Paweł Kurtycz w agencji Leo Burnett Warszawa
8.09.2022
Michał Kołodziej dołącza do Better. Gaming Agency
8.09.2022
Kamila Petrus i Mateusz Paradowski dołączają do managementu InnerValue
Wydarzenia
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
22.09.2022 - 23.09.2022
Insummit Festiwal Insightów i Innowacji
28.09.2022
Konferencja „Prosto o marketingu i sprzedaży”
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
20.09.2022
Konferencja I ❤ commerce
22.09.2022 - 23.09.2022
XXI edycja Kongres Online Marketing
28.09.2022 - 29.09.2022
Retail Challenge Poland 2023
30.11.2022
Konferencja CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.