Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARKETING PARTYZANCKI REAL-TIME MARKETING
Porywający marketing – najciekawsze przykłady kampanii brandjackingowych
Katarzyna Borowiec
Pamiętacie puszkę Pepsi przebraną za Coca-Colę? Billboardowe szachy BMW i Audi? Prztyczki w nos, jakie dają sobie nawzajem McDonald’s i Burger King? To tzw. wojny marek (ang. brand wars). A teraz sprawdźmy, co się dzieje, gdy zamiast bezpośredniej wymiany uszczypliwości jeden z konkurentów wybierze metodę z zakresu marketingu partyzanckiego (ang. guerrilla marketing) – brandjacking. Czyli postanowi konkurenta uprowadzić.
MEDIA TRENDY
Era awatara – czas zmienić profilowe. Tekst z nowego magazynu marketingowego: 360°
Nicole Schmidt, Agnieszka Danel
W tym tygodniu zadebiutował marketingowy kwartalnik grupy Evry1 – „360°”. Marketing przy Kawie jako patron merytoryczny wydawnictwa przedstawia artykuł z pierwszego numeru – przedsmak tego, czego można spodziewać się w kolejnych. Temat przewodni numeru to wspólny mianownik biznesu i sportu, a gaming i e-sport coraz trudniej wyobrazić sobie m.in. bez awatarów. Zapraszamy więc do lektury tekstu o awatarach.
Espresso
Serwis z ogłoszeniami o pracę wykorzystał w reklamie zdjęcie Magika z zespołu Paktofonika. Przeprosił w oświadczeniu
Dawid Podsiadło i Robert Makłowicz w kampanii Credit Agricole promującej aplikację mobilną
Marcin Kydryński ambasadorem inicjatywy Rossmanna „Czujesz Klimat?”
Wyborowa zachęca do wyłączenia spiny
Intel z globalną kampanią przypominającą dźwiękowe logo marki
Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor twarzami nowej kampanii centrów M1
Natalia Kaczmarek na muralu w ramach kampanii New Balance
22 września rozpoczyna się Insummit – największy festiwal insightów i innowacji w Europie Centralnej
Wskaźnik barometru nastrojów konsumenckich w Polsce spadł w sierpniu po raz kolejny – badanie GfK
Dark stores Żabki Jush pokryte grafikami artystek młodego pokolenia
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
8.09.2022
Kamil Kochanowski nowym group account directorem w OMD Optimum Media
7.09.2022
Szymon Demirkol head of creative w K2 Create
7.09.2022
Agnieszka Dębicka na nowym stanowisku w Publicis – innovations & business solutions director
Wydarzenia
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
22.09.2022 - 23.09.2022
Insummit Festiwal Insightów i Innowacji
28.09.2022
Konferencja „Prosto o marketingu i sprzedaży”
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
20.09.2022
Konferencja I ❤ commerce
22.09.2022 - 23.09.2022
XXI edycja Kongres Online Marketing
28.09.2022 - 29.09.2022
Retail Challenge Poland 2023
30.11.2022
Konferencja CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.