Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Zdrowie psychiczne staje się nową aspiracją konsumentów
Joanna Damaszko
Marki, które do niedawna zachęcały nas do bycia „najlepszą wersją siebie”, dziś pochylają się nad naszą wątłą kondycją psychiczną i nawołują do „samoakceptacji”. O popularnym niegdyś coachingu mówimy już niewiele bądź wcale, chętnie dzielimy się natomiast wrażeniami z podjętej psychoterapii. Czy w merkantylnym świecie konsumpcji naprawdę jest miejsce dla zdrowia psychicznego? I czy zdrowie psychiczne stało się dla konsumentów nową aspiracją?
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING KAMPANIE REKLAMOWE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
„Ród Smoka” podnosi serialom poprzeczkę. Prawdziwy sprawdzian dopiero przed nim
Mateusz Lubczański
Największa kampania przeprowadzona przez HBO opłaciła się. „Ród Smoka” przyciągnął rekordową liczbę widzów. Wymagało to jednak nie lada budżetu i przede wszystkim – lat planowania.
Espresso
Dark stores Żabki Jush pokryte grafikami artystek młodego pokolenia
Intel z globalną kampanią przypominającą dźwiękowe logo marki
321Sprzedane.pl promuje się spotami podobnymi do audiobooków w kampanii radiowej
Social media i kanały cyfrowe mogą zwiększyć zaufanie do władz. Raport Salesforce
„CSR i ESG – od ludzi dla ludzi” – konferencja, kongres i targi w Expo Kraków
Robert Korzeniowski w pierwszej ogólnopolskiej kampanii reklamowej WeNet
Meta i „Twórcy jutra”. Kampania, która udowadnia, że kreatywność w mediach społecznościowych nie ma granic
Kampania Estée Lauder promująca pewność siebie wśród Polek
Bryska promuje nową odsłonę tuszu Maybelline Lash Sensational Sky High
Iga Świątek w jesiennej kampanii PZU Auto
Superbet z międzynarodową kampanią wizerunkową „Go super!”
Personalia
6.09.2022
Aleksandra Keller i Norbert Mazur: z CCC do aBooster
6.09.2022
Nowy dyrektor e-commerce oraz nowa PR manager w Home.pl
Wydarzenia
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
22.09.2022 - 23.09.2022
Insummit Festiwal Insightów i Innowacji
28.09.2022
Konferencja „Prosto o marketingu i sprzedaży”
29.09.2022 - 30.09.2022
Szkolenie Facebook & Instagram Ads – pakiet szkoleń
10.10.2022 - 11.10.2022
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
24.10.2022 - 26.10.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
20.09.2022
Konferencja I ❤ commerce
22.09.2022 - 23.09.2022
XXI edycja Kongres Online Marketing
28.09.2022 - 29.09.2022
Retail Challenge Poland 2023
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
20.10.2022 - 21.10.2022
SEO – pakiet szkoleń
30.11.2022
Konferencja CSR i ESG – od ludzi dla ludzi
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail