Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING KAMPANIE REKLAMOWE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
„Ród Smoka” podnosi serialom poprzeczkę. Prawdziwy sprawdzian dopiero przed nim
Mateusz Lubczański
Największa kampania przeprowadzona przez HBO opłaciła się. „Ród Smoka” przyciągnął rekordową liczbę widzów. Wymagało to jednak nie lada budżetu i przede wszystkim – lat planowania.
MEDIA TRENDY
Era awatara – czas zmienić profilowe. Tekst z nowego magazynu marketingowego: 360°
Nicole Schmidt, Agnieszka Danel
W tym tygodniu zadebiutował marketingowy kwartalnik grupy Evry1 – „360°”. Marketing przy Kawie jako patron merytoryczny wydawnictwa przedstawia artykuł z pierwszego numeru – przedsmak tego, czego można spodziewać się w kolejnych. Temat przewodni numeru to wspólny mianownik biznesu i sportu, a gaming i e-sport coraz trudniej wyobrazić sobie m.in. bez awatarów. Zapraszamy więc do lektury tekstu o awatarach.
Espresso
Większość Polaków interesuje się kulturą i sztuką – wyniki badań PBS na zlecenie PGE
Michel Moran ambasadorem Qulino – nowej marki na rynku przypraw
BBC Earth ma nową platformę komunikacji
Deichmann promuje buty na jesień i zimę. Nowa odsłona kampanii z udziałem Sylwii Grzeszczak
PKP Intercity wybiera w przetargu Publicis Worldwide Poland
Netflix podyktuje wysokie stawki za reklamę na platformie. Oferta ruszy 1 listopada
„Różne role, jedna siła!” – Magdalena Stużyńska w kampanii Maxi Krzemu
Polki a aktywność w plenerze – wyniki badania
Nowe Donuty Ekipy w Biedronce – na osłodę zaczynającego się roku szkolnego
„Czy ktoś widział naocznego świadka?” – Ruszyła kampania marki Starazolin
Netia promuje się w najnowszej kampanii dostępem do Disney+
Ciągnik dla wiceministra – dealer marki John Deere reklamuje się relacją z wesela Norberta Kaczmarczyka
Personalia
5.09.2022
Agnieszka Tarnik account director w Leo Burnett Warszawa
5.09.2022
Konrad Mróz nowym kierownikiem biura prasowego PGE Polska Grupa Energetyczna
5.09.2022
Michał Rogowski chief growth officerem w Ipsos Polska
Wydarzenia
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
22.09.2022 - 23.09.2022
Insummit Festiwal Insightów i Innowacji
28.09.2022
Konferencja „Prosto o marketingu i sprzedaży”
29.09.2022 - 30.09.2022
Szkolenie Facebook & Instagram Ads – pakiet szkoleń
10.10.2022 - 11.10.2022
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
24.10.2022 - 26.10.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
20.09.2022
Konferencja I ❤ commerce
22.09.2022 - 23.09.2022
XXI edycja Kongres Online Marketing
28.09.2022 - 29.09.2022
Retail Challenge Poland 2023
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
20.10.2022 - 21.10.2022
SEO – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail