Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Działania marketingowe za granicą – co warto wiedzieć, wychodząc ze swoim biznesem w świat?
Tomasz Domański
W najbliższych latach nie planujemy ekspansji poza Polskę – tak zadeklarowało w tym roku ponad 60% przedsiębiorców badanych przez PWC. Skąd taki wynik, skoro to właśnie dywersyfikacja geograficzna w wielu wypadkach jest zabezpieczeniem dla firmy i gwarantem rozwoju? Wygląda na to, że częstymi barierami są: strach przed nieznajomością rynku i brak doświadczenia w prowadzeniu działań marketingowych za granicą. Od czego więc zacząć? Doradza ekspert z firmy, która rozszerzyła działalność już na 24 kraje.
MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Zdrowie psychiczne staje się nową aspiracją konsumentów
Joanna Damaszko
Marki, które do niedawna zachęcały nas do bycia „najlepszą wersją siebie”, dziś pochylają się nad naszą wątłą kondycją psychiczną i nawołują do „samoakceptacji”. O popularnym niegdyś coachingu mówimy już niewiele bądź wcale, chętnie dzielimy się natomiast wrażeniami z podjętej psychoterapii. Czy w merkantylnym świecie konsumpcji naprawdę jest miejsce dla zdrowia psychicznego? I czy zdrowie psychiczne stało się dla konsumentów nową aspiracją?
Espresso
Gang Bystrzaków – Biedronka z nową akcją lojalnościową
Paloma Elsesser twarzą nowej kampanii Zalando na sezon jesień/zima 22 – „To ty tworzysz chwilę”
Janusz Chabior w kampanii marki Johnnie Walker „City Walkers”
Róża Kozakowska w nowej kampanii wizerunkowej marki Decathlon
Samsung wykorzystuje 3D DOOH w kampanii modelu Galaxy Z Flip4
YouTube Works Awards 2022. Zgłoszenia do konkursu przedłużone do 12 września
Ekopożyczka ING promowana kampanią „Ekologiczne wybory to przyszłość”
Marki-ikony zarabiają na NFT. Najwięcej Nike
Komputronik z nowym logo i platformą komunikacyjną
M-commerce przejmuje handel w internecie – raport ARC Rynek i Opinia dla firmy Mokka
Tomasz Jakubiak w kampanii Banków Spółdzielczych „Załatw to po sąsiedzku”
Polacy wciąż stawiają na stacjonarne zakupy, jednak e-commerce coraz popularniejszy – badanie EY
„Znajdź swoją drogę w branży fashion” – LPP z kampanią rekrutacyjną
Oferta najmu długoterminowego Škody w kampanii „Czas na relaks”
Właściciel marki 4F rozpoczyna współpracę z siecią sklepów Moliera2
Ekipa chce rozszerzyć markę na nowe produkty i otworzyć sklepy stacjonarne
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
29.08.2022
Tomasz Kucharczyk senior regional marketing managerem w Httpool
Wydarzenia
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
22.09.2022 - 23.09.2022
Insummit Festiwal Insightów i Innowacji
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
20.11.2024 - 22.11.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
22.09.2022 - 23.09.2022
XXI edycja Kongres Online Marketing
28.09.2022 - 29.09.2022
Retail Challenge Poland 2023
18.11.2024 - 19.11.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
28.11.2024 - 29.11.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.