Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Zdrowie psychiczne staje się nową aspiracją konsumentów
Joanna Damaszko
Marki, które do niedawna zachęcały nas do bycia „najlepszą wersją siebie”, dziś pochylają się nad naszą wątłą kondycją psychiczną i nawołują do „samoakceptacji”. O popularnym niegdyś coachingu mówimy już niewiele bądź wcale, chętnie dzielimy się natomiast wrażeniami z podjętej psychoterapii. Czy w merkantylnym świecie konsumpcji naprawdę jest miejsce dla zdrowia psychicznego? I czy zdrowie psychiczne stało się dla konsumentów nową aspiracją?
FELIETON STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Wolimy mówić nieprawidłowo, nieprecyzyjnie, ale razem. Tak narastają marketingowe mity [Nauki i nauczki dziadka]
Mateusz Zapała
W wielu życiowych kwestiach kierujemy się pewnymi powszechnymi przekonaniami, które są mocno uproszczone, oparte na półprawdach, a przez to zamazują rzeczywisty obraz sprawy. Ich prostota i dopasowanie do naszych przekonań sprawiają jednak, że chętnie je powielamy i umacniamy. Przez to wkrótce stają się fundamentalnymi założeniami, z którymi trudno dyskutować. Nawet gdy ma się argumenty. Dziadek to wie, ale czy ostro krytykuje?
Espresso
Marki-ikony zarabiają na NFT. Najwięcej Nike
Akcja ODROdzenie na rzecz nowego życia w Odrze
Marcin Prokop w kampanii reklamowej Head & Shoulders
Nowa identyfikacja wizualna marki Phlov by Anna Lewandowska
Uniqlo otworzy pop-up store w Warszawie
Reklamy Costa Coffee na rowerach i w aplikacji Nextbike Polska
Ezviz z agencją PR
Ekipa chce rozszerzyć markę na nowe produkty i otworzyć sklepy stacjonarne
Persil promuje biodegradowalne produkty w kampanii digital
Nowa kampania bukmachera STS
Dentsu Creative oferuje markom wirtualne postacie
Marka Curly rozstrzygnęła przetarg na obsługę w social media
Pepco rozstrzygnęło przetarg na obsługę w internecie
Personalia
27.08.2022
Michał Pachnik nowym dyrektorem e-commerce w CCC
Wydarzenia
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
22.09.2022 - 23.09.2022
XXI edycja Kongres Online Marketing
29.09.2022 - 30.09.2022
Szkolenie Facebook & Instagram Ads – pakiet szkoleń
10.10.2022 - 11.10.2022
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
24.10.2022 - 26.10.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
22.09.2022 - 23.09.2022
Insummit Festiwal Insightów i Innowacji
28.09.2022 - 29.09.2022
Retail Challenge Poland 2023
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
20.10.2022 - 21.10.2022
SEO – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail