Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Co z archetypami w marketingu? To zależy…
Tomasz Bartnik
Pamiętacie niedawną publiczną dyskusję na temat archetypów w marketingu? Zaczęło się od pochwalnego postu wiceprezesa Unilevera i szybkiej krytycznej riposty Byrona Sharpa i Marka Ritsona. W socialmediowej burzy, która z tego wynikła, mieliśmy też dyskusję polską, gdzie również praktycy i akademicy wyrażali swoje często sprzeczne poglądy na temat archetypów jako podejścia do myślenia o markach czy budowania koncepcji marketingowej. Dorzucę jeszcze i ja swoje trzy grosze.
FELIETON STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Wolimy mówić nieprawidłowo, nieprecyzyjnie, ale razem. Tak narastają marketingowe mity [Nauki i nauczki dziadka]
Mateusz Zapała
W wielu życiowych kwestiach kierujemy się pewnymi powszechnymi przekonaniami, które są mocno uproszczone, oparte na półprawdach, a przez to zamazują rzeczywisty obraz sprawy. Ich prostota i dopasowanie do naszych przekonań sprawiają jednak, że chętnie je powielamy i umacniamy. Przez to wkrótce stają się fundamentalnymi założeniami, z którymi trudno dyskutować. Nawet gdy ma się argumenty. Dziadek to wie, ale czy ostro krytykuje?
Espresso
Carlsberg w nowym spocie świętuje 30 lat sponsoringu Liverpool FC
Gry wideo ulubioną rozrywką młodzieży – badanie Bain & Company
Konkurs „Idealny Duet KFC”. Nagrodą są klapki Kubota z logo KFC
Uniqlo otworzy pop-up store w Warszawie
Nowa kampania reklamowa sklepów Maxi Zoo
Sławomir ambasadorem Shopee. Piosenka „Miłość w Zakopanem” podkładem muzycznym spotu
Personalia
23.08.2022
Maciej Swoboda w agencji Funktional
Oferty pracy
Ekspert w obszarze badań społecznych i opinii publicznej (PA)
Ipsos / Warszawa
Wydarzenia
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
22.09.2022 - 23.09.2022
XXI edycja Kongres Online Marketing
29.09.2022 - 30.09.2022
Szkolenie Facebook & Instagram Ads – pakiet szkoleń
20.10.2022 - 21.10.2022
SEO – pakiet szkoleń
22.09.2022 - 23.09.2022
Insummit Festiwal Insightów i Innowacji
28.09.2022 - 29.09.2022
Retail Challenge Poland 2023
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
24.10.2022 - 26.10.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail