Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
E-COMMERCE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Materiał Partnera
Przewodnik marketingowy Meta: o czym pamiętać, planując świąteczne kampanie?
Redakcja
Okres oczekiwania na Święta Bożego Narodzenia to kluczowy czas dla firm, marketerów i reklamodawców. Konsumenci szukają prezentów dla bliskich i chcą skorzystać z najlepszych ofert i przecen. To, w jaki sposób zaplanujemy kampanię przedświąteczną i na ile uwzględnimy w niej panujące trendy oraz preferencje konsumentów, przełoży się na realne zyski i rezultaty. Meta przygotowała kilka cennych wskazówek dotyczących działań reklamowych w okresie listopadowych i grudniowych zakupów.
E-COMMERCE PRAWO
Dyrektywa Omnibus. Co oznacza dla właścicieli e-commerce i konsumentów?
Paweł Borowik, Tomasz Czechowski, Karol Ciesielski
Pod koniec maja bieżącego roku weszła w życie unijna dyrektywa Omnibus. Jej celem jest zwiększenie ochrony praw konsumentów w obszarze handlu internetowego. Jakie zmiany w najbliższym czasie czekają przedsiębiorców? Jakie obowiązki informacyjne zostały na nich nałożone? Co nowa dyrektywa oznacza dla firm z sektora e-commerce oraz konsumentów?
Espresso
AMS wyjaśnia, dlaczego zablokował billboard pod siedzibą PiS
Kaufland zachęca Polaków do ciałopozytywności kampanią „Every body needs love!”
IAB HowTo: Join the Game. Kolejna edycja konferencji o marketingu gamingowym już 14 września!
Magenta Dom – startuje kampania T-Mobile
TikTok wprowadza nowe formaty reklamowe
Sklep Morele musicalem promuje ofertę szkolną
Brand24 zwiększył przychody i zyski
Cinema City przygotowuje się do ogłoszenia bankructwa?
Zrób coś pięknego – Avon zachęca do wspierania działań CSR
Robert Lewandowski nową twarzą Lidla
Mężczyźni używający Wilkinson Sword pojawią się na billboardach w Warszawie, Pradze i Budapeszcie
„Misje do ogarnięcia” – nowa kampania Betclic
Biedronka uruchomi nowy internetowy kanał sprzedaży
Bank Pocztowy rozpoczął radiową kampanię reklamową oferowanych kredytów
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
20.08.2022
Iwona Kołodziejek w Proxi.cloud obejmuje stanowisko business development director
19.08.2022
Karolina Pietrzyk i Marcin Nowosielski – nowi kreatywni w MullenLowe Warsaw
18.08.2022
Anna Nazar dyrektor zarządzającą domu mediowego Mido
Wydarzenia
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
22.09.2022 - 23.09.2022
XXI edycja Kongres Online Marketing
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
26.09.2024 - 27.09.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
22.09.2022 - 23.09.2022
Insummit Festiwal Insightów i Innowacji
28.09.2022 - 29.09.2022
Retail Challenge Poland 2023
18.09.2024 - 20.09.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
7.10.2024 - 8.10.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.