Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE EMPLOYER BRANDING PUBLIC RELATIONS
Angażowanie pracowników w czasach niepewności. 5 ważnych wskazówek
Ewa Eron, Przemysław Huk
Zaangażowanie i satysfakcja pracowników nigdy wcześniej nie miały tak wielkiego znaczenia. W dobie Great Resignation to pracownik i jego dobre samopoczucie znalazły się w centrum uwagi rynku pracy. Największym wyzwaniem pracodawców będzie w najbliższych latach zdiagnozowanie potrzeb zespołu i mądre dostosowanie się do nich. Które obszary wymagają jednak najpilniejszych działań pracodawców? Niezbędne okazują się badania pracownicze.
BADANIA MARKETINGOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Paradoksy produktów wegańskich
Marzena Żurawicka
Znaki ze świata wege stały się głównym orężem wizualnym producentów mięsa, a znaki ze świata mięsa to repozytorium dla wytwórców produktów roślinnych. Wielki to paradoks!
Espresso
Najdłuższy parawan nad Bałtykiem – akcja dostawcy zakupów Lisek.app
Natalia Kaczmarek w globalnej kampanii New Balance „We got now”
Meta rozpoczęła w Polsce kampanię My Kind of Place
Zarzuty prezesa UOKiK wobec Tarczy Biedronki Antyinflacyjnej
Johnson & Johnson powierza obsługę e-commerce 17 marek agencji Reprise
Nastroje polskich konsumentów stabilizują się – Future Consumer Index
Trzecia odsłona kampanii „Żaden Kubuś nie dodaje cukru”
Personalia
17.08.2022
Zsuzsa Varga business development directorem CEE w Territory Influence
16.08.2022
Artur Jasiński – nowy practice director w Loyalty Point
12.08.2022
Zmiany w zarządzie firmy Sephora na rynek Polski i Czech
Oferty pracy
Ekspert w obszarze badań społecznych i opinii publicznej (PA)
Ipsos / Warszawa
Wydarzenia
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
22.09.2022 - 23.09.2022
XXI edycja Kongres Online Marketing
29.09.2022 - 30.09.2022
Szkolenie Facebook & Instagram Ads – pakiet szkoleń
20.10.2022 - 21.10.2022
SEO – pakiet szkoleń
22.09.2022 - 23.09.2022
Insummit Festiwal Insightów i Innowacji
28.09.2022 - 29.09.2022
Retail Challenge Poland 2023
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
24.10.2022 - 26.10.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail