Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Paradoksy produktów wegańskich
Marzena Żurawicka
Znaki ze świata wege stały się głównym orężem wizualnym producentów mięsa, a znaki ze świata mięsa to repozytorium dla wytwórców produktów roślinnych. Wielki to paradoks!
TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Na ścieżce zakupowej w B2B to klient zawsze ma zielone światło
Mateusz Kołodziejski
Pandemia koronawirusa na stałe odmieniła wiele aspektów naszej rzeczywistości. Dotyczy to m.in. prowadzenia biznesu, przepływu produktów oraz korzystania z usług. Do nowych realiów szybko dostosowują się konsumenci, ale działania, nierzadko radykalne, muszą podjąć też przedsiębiorcy. Także ci działający w segmencie B2B. Dla nich ostatnie kwartały okazały się prawdziwą rewolucją.
Espresso
Zarzuty prezesa UOKiK wobec Tarczy Biedronki Antyinflacyjnej
Alior Bank wystartował z pierwszą kampanią na TikToku
Kolejna edycja kampanii „Nutella kocha Polskę”
Mural z kodem do Spotify przy drodze z Chałup do Władysławowa promuje van osobowy Mercedes-Benz – Klasę T
Erling Haaland ambasadorem Viaplay na dziewięciu europejskich rynkach
Konkurs Art Moves 2022 rozstrzygnięty. Wybrano najlepsze prace billboardowe
Pokolenie Z przyszłością e-sportu – badanie ESL Polska
PGE rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową
Product placement najskuteczniejszy w połączeniu z reklamą telewizyjną
Drugi podcast grupy Evry1 – rozmówcą Dawid Zieliński, założyciel firmy Columbus Energy
DDB Warszawa wygrała przetarg na obsługę eObuwie.pl
„Mój elektryczny SUV” – druga edycja kampanii Škody Enyaq iV
Dorota Szelągowska w nowej kampanii farb Magnat KolorLove
Vinted z kampanią o drugim życiu ubrań
Mery Spolsky i Kuba Karaś przypominają, że nie ma wymówek od stosowania prezerwatyw. Kampania marki Durex
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
16.08.2022
Artur Jasiński – nowy practice director w Loyalty Point
12.08.2022
Zmiany w zarządzie firmy Sephora na rynek Polski i Czech
Wydarzenia
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
22.09.2022 - 23.09.2022
XXI edycja Kongres Online Marketing
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
30.10.2024 - 31.10.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
22.09.2022 - 23.09.2022
Insummit Festiwal Insightów i Innowacji
28.09.2022 - 29.09.2022
Retail Challenge Poland 2023
23.10.2024 - 25.10.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
18.11.2024 - 19.11.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.