Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Na ścieżce zakupowej w B2B to klient zawsze ma zielone światło
Mateusz Kołodziejski
Pandemia koronawirusa na stałe odmieniła wiele aspektów naszej rzeczywistości. Dotyczy to m.in. prowadzenia biznesu, przepływu produktów oraz korzystania z usług. Do nowych realiów szybko dostosowują się konsumenci, ale działania, nierzadko radykalne, muszą podjąć też przedsiębiorcy. Także ci działający w segmencie B2B. Dla nich ostatnie kwartały okazały się prawdziwą rewolucją.
E-COMMERCE PRAWO
Dyrektywa Omnibus. Co oznacza dla właścicieli e-commerce i konsumentów?
Paweł Borowik, Tomasz Czechowski, Karol Ciesielski
Pod koniec maja bieżącego roku weszła w życie unijna dyrektywa Omnibus. Jej celem jest zwiększenie ochrony praw konsumentów w obszarze handlu internetowego. Jakie zmiany w najbliższym czasie czekają przedsiębiorców? Jakie obowiązki informacyjne zostały na nich nałożone? Co nowa dyrektywa oznacza dla firm z sektora e-commerce oraz konsumentów?
Espresso
Vinted z kampanią o drugim życiu ubrań
Mery Spolsky i Kuba Karaś przypominają, że nie ma wymówek od stosowania prezerwatyw. Kampania marki Durex
Pociąg do Lajkonika – wystartowała kampania Lajkonik Junior
Pokolenie Z przyszłością e-sportu – badanie ESL Polska
Wystartowała kampania piwa Brooklyn
Powierzchnia handlowa powstaje głównie w małych miastach. W dużych urozmaica się ofertę i otwiera food halle
Jak polscy konsumenci reagują na zmiany cen i dostępności cukru – badanie SW Research
Media tracą zaufanie. Mindshare prezentuje Wskaźnik Wiarygodności Mediów
Gdańsk ogłosił casting na tiktokerów
Cośki – Aldi ma brand heroes
Drugi podcast grupy Evry1 – rozmówcą Dawid Zieliński, założyciel firmy Columbus Energy
„Technologia nie buduje granic” – Accenture z kampanią employer brandingową
Konkurs Art Moves 2022 rozstrzygnięty. Wybrano najlepsze prace billboardowe
Bricomarché rozwija e-commerce z AF.agency
Gameset nawiązał partnerstwo z Anzu w Europie Środkowo-Wschodniej
Platige Image chwali się sukcesami na rynku amerykańskim
ROG4Creators – konkurs marki Asus dla młodych twórców
Personalia
11.08.2022
Maks Mielhorski odpowiedzialny za marketing w TrustMate
11.08.2022
Magda Den: z LifeTube do Spotlight Agency
11.08.2022
Hubert Fronczak przejmuje odpowiedzialność za działania public relations BMW Group w Polsce
9.08.2022
Anna Simon w zarządzie Związku Firm Public Relations
9.08.2022
Bogdan Koroluk data business intelligence directorem w Havas Media Group
4.08.2022
Marta Radziak-Kucharska nową szefową działu rozwoju marki Gazeta.pl
Wydarzenia
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
28.09.2022 - 29.09.2022
Retail Challenge Poland 2023
15.02.2024 - 16.02.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
22.02.2024 - 23.02.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
22.09.2022 - 23.09.2022
XXI edycja Kongres Online Marketing
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
19.02.2024 - 21.02.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail