Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
E-COMMERCE PRAWO
Dyrektywa Omnibus. Co oznacza dla właścicieli e-commerce i konsumentów?
Paweł Borowik, Tomasz Czechowski, Karol Ciesielski
Pod koniec maja bieżącego roku weszła w życie unijna dyrektywa Omnibus. Jej celem jest zwiększenie ochrony praw konsumentów w obszarze handlu internetowego. Jakie zmiany w najbliższym czasie czekają przedsiębiorców? Jakie obowiązki informacyjne zostały na nich nałożone? Co nowa dyrektywa oznacza dla firm z sektora e-commerce oraz konsumentów?
CUSTOMER EXPERIENCE EXPERIENTIAL MARKETING PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Aromamarketing, czyli rozpylanie emocji
Jakub Kmieciak
Pobudzające cytrusowe mieszanki w klubach fitness, odprężająca i kojarząca się z czystością woń w klinice oraz wpływające na decyzje zakupowe aromaty w sklepach. To jedne z wielu zastosowań zapachu w aktywizowaniu sprzedaży. Aromamarketing (marketing zapachowy) jest powszechnie stosowany i stale zachęca konsumentów do określonych działań. Poprawia humor, wpływa na emocje, a nawet skraca postrzegany czas przebywania w danym miejscu.
Espresso
„Made in Taiwan, China” – Apple wymaga od dostawców z Tajwanu takiego oznaczania produktów
„Etoto. Na Grubo” – ruszyła kampania bukmachera
Producent mięsa Goodvalley zmienił nazwę na Dolina Dobra
„Klasa otwarta by Empik” – do kampanii marka zaprosiła ZetKacpra, Janinę Daily, Olę PS i Adama Mirka
„Czas na powrót do sportu” – Decathlon kieruje kampanię do kobiet
Facebook likwiduje funkcję Live Shopping
„Jak szporować piniondze?” – PanParagon promuje się filmem po śląsku
Spadek nastrojów w handlu. Kupujemy więcej przy zbliżonej liczbie wizyt
Artur Rojek ambasadorem akcji „Czujesz Klimat?” marki Rossmann
Strategiczne partnerstwo agencji Kerris i Filipa Barańskiego w ramach inicjatywy Pragmatycy
Trilux Polska wybrał LoveBrands Group do obsługi PR i mediów społecznościowych
Personalia
9.08.2022
Anna Simon w zarządzie Związku Firm Public Relations
9.08.2022
Bogdan Koroluk data business intelligence directorem w Havas Media Group
8.08.2022
Marta Zalewska rzecznikiem prasowym Shares
3.08.2022
Fred Chesher dołącza do Huuuge jako dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej
3.08.2022
Magdalena Bugajło dyrektorem marketingu w Panattoni
2.08.2022
Ryszard Lindner objął stanowisko country managera Infinix Mobility w Polsce
Wydarzenia
8.08.2022 - 11.08.2022
11 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
22.09.2022 - 23.09.2022
XXI edycja Kongres Online Marketing
29.09.2022 - 30.09.2022
Szkolenie Facebook & Instagram Ads – pakiet szkoleń
20.10.2022 - 21.10.2022
SEO – pakiet szkoleń
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
28.09.2022 - 29.09.2022
Retail Challenge Poland 2023
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
24.10.2022 - 26.10.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail