Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Insight: Co robi? Reklamowy insight musi mieć zadanie [Nauki i nauczki dziadka]
Albert Stęclik
Kiedy zerkniemy do słownika języka angielskiego, przy słowie „Insight” zobaczymy dopisek „noun”. Czyli rzeczownik. Czytajmy dalej. Insight – „a clear, deep, and sometimes sudden understanding of a complicated problem or situation”. W wolnym tłumaczeniu: jasne, głębokie, a czasem nagłe zrozumienie skomplikowanego problemu lub sytuacji. Zbyt dowolne podchodzenie do tego terminu sprowadza jednak na marki przykre nauczki. Na przykład jakie? Zaraz wam to dziadek opowie.
BADANIA MARKETINGOWE TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Alfy stoją u drzwi. Gen Alfa wyzwaniem dla marketingu i PR-u
Joanna Tauber
Jeżeli nie chcesz wiedzieć, co to Gen Alfa, kidfluencerzy, cyfrowe ogniska, unboxing i co myśli nastoletni Ryan Kaji, to lepiej nie czytaj tej analizy. Ale jeśli pracujesz w marketingu, lepiej to jednak zrób.
Espresso
Google po raz kolejny opóźnił wyeliminowanie plików cookies
8.8 Shopee Shake – gra na platformie Shopee. Spot na melodię „Despacito”
Kto nie trzyma się Żubra, ten trąba – czwarta edycja kampanii CSR marki
Lipiec 2022 w Polsce – nieznaczny spadek nastrojów konsumenckich. W UE jest gorzej
Generator obrazów AI stworzył obrazy keczupu
Nowa platforma komunikacji Empiku – „Wszystko w temacie”
MMC Car Poland zmienia nazwę na Astara Poland i rozwija działalność
Streaming najbardziej inkluzywną formą nadawania programów na platformach medialnych według respondentów LGBTQ+ w badaniu Nielsena
Dziki Wrocław chce rezerwatów przyrody – kampania Koalicji Wrocławska Ochrona Klimatu
Dorota Gardias nagrała materiał sponsorowany dla Mercedesa. Po fali krytyki w sieci przeprosiła
Robert Lewandowski na serii monet Mennicy Gdańskiej
Retail Challenge Poland 2023 pod koniec września w Warszawie
Polscy kibice Premier League w kampanii Viaplay
Portfel Polaków po pandemii. Ponad połowa z nas ostrożniej podchodzi do finansów
MetLife zmienia nazwę i identyfikację wizualną
Personalia
2.08.2022
Ryszard Lindner objął stanowisko country managera Infinix Mobility w Polsce
1.08.2022
Jerzy Kubicki i Zbigniew Wysocki w Goodvalley
1.08.2022
Tommy Jenkins nowym dyrektorem ds. marketingu w Vectra AI
28.07.2022
Anita Zaremska-Trzaska w zespole Soul & Mind – wzmocni dział strategiczny
Wydarzenia
8.08.2022 - 11.08.2022
11 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
22.09.2022 - 23.09.2022
XXI edycja Kongres Online Marketing
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
28.09.2022 - 29.09.2022
Retail Challenge Poland 2023
9.10.2023 - 10.10.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail