Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
E-COMMERCE FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Kto płaci, ten ma rację, czyli e-commerce po polsku
Edyta Winkel
Polski e-commerce jawi mi się jako obraz wielu zmarnowanych szans. Niby e-handel w Polsce rozwija się nadzwyczaj prężnie. Niby jesteśmy coraz bardziej świadomi nowych narzędzi i korzyści, jakie nam one dają. Niby podążamy za światowymi trendami. A jednak obserwacje wskazują, że inwestorzy niechętnie korzystają z nowoczesnych rozwiązań. Wciąż traktują je raczej jako koszt niż inwestycję. Nie mówiąc już o niechęci do inwestowania w rozwój pracowników.
CUSTOMER EXPERIENCE DESIGN FELIETON PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Myślenie nie ma przyszłości? UX, CX, service design a etyka
Jacek Szlak
Fundamentalna zasada projektowania „Nie każ mi myśleć” ma ambiwalentny charakter. Rola każdego projektanta to ułatwianie odbiorcom działania, wskazywanie im w gąszczu wyborów tych najlepszych. Projektowanie ma przede wszystkim określać najważniejsze elementy potrzebne do podjęcia decyzji konsumenckich. Jest jednak także inżynierią społeczną, która wpływa na interakcje i relacje międzyludzkie.
Espresso
„Możesz mi possać, Kia” – raper Piotr „KęKę” Siara podsumowuje swoje relacje z marką samochodu
„Zabierz Frisco na wakacje” – zachęca supermarket online
Długofalowe korzyści z reklamy cyfrowej dla marki – wyniki badań
O technologiach w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwie i dezinformacji – XXII Kongres Public Relations już za półtora miesiąca
Kampania rekrutacyjna Nieagencji: „Nazwę stanowiska wymyślisz sobie sam/a”
Na czym będą oszczędzać Polacy? Badanie „EY – Future Consumer Index”
„Wszystko czego potrzebuje twój mały artysta” – kampania BIC Kids
Avon zaprosił influencerów do ślepych testów. Druga odsłona kampanii „Szok! Ale jakość”
Lody Miss Ti od Quebonafide i batony Fame MMA w Biedronce
Lakier do paznokci Inglot Netflix Królowa – kampania z influencerami
Artystka młodego pokolenia zaprojektowała murale aplikacji Jush w Warszawie
Telefon Zaufania Młodych Fundacji Itaka i marki Reserved będzie działał przez kolejny rok
Nowa szata graficzna produktów Sonko
Kampania Chivas Regal „Jak w górę, to z Wami!”
Podcasty umacniają pozycję w Polsce – raz w tygodniu słucha ich już co piąty internauta
Personalia
28.07.2022
Anita Zaremska-Trzaska w zespole Soul & Mind – wzmocni dział strategiczny
28.07.2022
Awans Tomasza Perkowskiego w MediaHub
28.07.2022
Maciej Kucharski dyrektorem ds. zasięgu i rozwoju w Grupie Interia
27.07.2022
Magdalena Rokicka nową head of social media w Euvic Media
Wydarzenia
8.08.2022 - 11.08.2022
11 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
22.09.2022 - 23.09.2022
XXI edycja Kongres Online Marketing
19.06.2023 - 20.06.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail