Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
FELIETON KAMPANIE REKLAMOWE PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Brief kreatywny to zadanie czy komunikat? [Nauki i nauczki dziadka]
Albert Stęclik
Miałem okazję pracować lub szkolić się w wielu agencjach reklamowych, wiele z nich też odwiedzałem. Były wśród nich takie klasyczne, z tradycjami i historią sięgającą połowy poprzedniego wieku. Ale również takie, które wyrosły niczym dot-comy, gdy rozwijał się internet. Czego się tam nauczyłem np. o stylach pracy i briefach? Będę o tym pisał, przekazując wam nauki i nauczki dziadka :)
FELIETON STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Kto ma rację: wiceprezes Unilevera czy Byron Sharp. Dyskusja o archetypach w marketingu
Marcin Kalkhoff
Deepak Subramanian, wiceprezes Unilevera napisał na LinkedInie, że archetypy to jeden z fundamentalnych konceptów pomagających kreować marki. Odpowiedział mu prof. Byron Sharp. Zapytał o dowody, ironicznie porównując archetypy do banalnych opowiastek lub horoskopów. Czy miał rację, ironizując? Nie, ale trzeba przyznać, że analogia całkiem trafna.
Espresso
Międzynarodowi reklamodawcy zmieniają relacje z agencjami
Ubrania Aldi Original do wygrania w konkursie
Nowa kampania Lubelli z influencerami
Shopee nawiązuje współpracę z Orlen Paczką
Feminatywy – ich znaczenie i obecność w codziennym języku dzieci i dorosłych. Badanie banku BNP Paribas
Idea Centralnego Portu Komunikacyjnego wyjaśniana w kampanii „CPK Story”
Inflacja sprawiła, że Polacy korzystają z promocji coraz częściej
Semilac z nową kampanią i ideą marki: „Moc w naszych rękach”
Polacy wciąż bojkotują towary z Rosji. Stanowczość spada jednak wraz z wiekiem
Oferty pracy

/
Wydarzenia
8.08.2022 - 11.08.2022
11 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
22.09.2022 - 23.09.2022
XXI edycja Kongres Online Marketing
10.04.2024 - 11.04.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
20.05.2024 - 22.05.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
15.05.2024 - 16.05.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
23.05.2024 - 24.05.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail