Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CUSTOMER EXPERIENCE PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Od hot-dogów do marki Levi’s: cena jako czynnik lojalności klienta
Jakub Müller
Rosnące ceny żywności, benzyny, rachunki za prąd – inflacja zmienia zachowania konsumentów. Nie zawsze jednak oznacza spadki sprzedaży i nie zawsze służy tańszym markom. Proces nazywany premiumizacją pokazuje, że rzeczywistość jest bardziej skomplikowana.
E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY
Artykuł Partnera
Nadchodzi totalna rewolucja modowa. Czy wirtualny stylista od QuarticOn zrobi porządek w naszych szafach niczym Magda Gessler na zapleczach kuchennych?
Redakcja
Przyszłość rynku modowego rysuje się w barwnych kolorach. Jeszcze w powijakach, ale w otoczeniu doświadczonych programistów, naukowców i ekspertów branżowych, przełomu dokonuje AI Stylista Modowy* – najnowszy projekt firmy QuarticOn. Zakłada on zbudowanie wirtualnego doradcy modowego opartego na sztucznej inteligencji, który swoją wiedzą o trendach i stylach wspomagał będzie zarówno firmy jak i użytkownika prywatnego. Całkowity budżet projektu wynosi 6,3 mln zł, z czego część pochodzi z funduszy unijnych – Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBR) przeznaczyło na jego realizację 4,7 mln zł. Zakończenie prac nad narzędziem planowane jest na koniec 2023 r.
Espresso
10 lat Zalando w Polsce. Kampania „Ty decydujesz, kiedy zaczyna się moda”
TikTok wdraża Inventory Filter
Reklamodawcy skłonni zapłacić więcej za wysokiej jakości zaufane środowisko reklamowe – najnowsze badania IAB Europe
Nowa aktywacja Cydru Lubelskiego
Fałszywa reklama Apple zachęca do inwestowania w oszustwo
Kancelaria Prosperitas z agencją PR
Netflix przygotowuje się do subskrypcji z reklamami. Wybrał partnera technologicznego i negocjuje umowy licencyjne
Huawei promuje laptopy, smartfony i słuchawki bezprzewodowe
Lody Monte Zott na ekranach Jet Line. Sztuczna inteligencja programuje kampanię DOOH
Disney przygotowuje ofertę dla reklamodawców w świecie post-cookie
Nadzy modele promują torebki Musubi
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
14.07.2022
Piotr Mikołajczyk head of new business w Sport.pl, za obszar wideo premium serwisu odpowiada Dominik Wardzichowski
14.07.2022
Nowy dyrektor marketingu McDonald’s Polska – Michał Arament
Wydarzenia
8.08.2022 - 11.08.2022
11 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
22.09.2022 - 23.09.2022
XXI edycja Kongres Online Marketing
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.