Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CUSTOMER EXPERIENCE STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak rodzą się ewangeliści marek – etapy doświadczeń w consumer journey
Marek Staniszewski
Głębsze zrozumienie procesu consumer journey pozwala lepiej zaprojektować etapy kontaktu z marką. Tym samym umożliwia zbudowanie silniejszej relacji z konsumentem, który może stać się prawdziwym ewangelistą marki.
E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY
Artykuł Partnera
Nadchodzi totalna rewolucja modowa. Czy wirtualny stylista od QuarticOn zrobi porządek w naszych szafach niczym Magda Gessler na zapleczach kuchennych?
Redakcja
Przyszłość rynku modowego rysuje się w barwnych kolorach. Jeszcze w powijakach, ale w otoczeniu doświadczonych programistów, naukowców i ekspertów branżowych, przełomu dokonuje AI Stylista Modowy* – najnowszy projekt firmy QuarticOn. Zakłada on zbudowanie wirtualnego doradcy modowego opartego na sztucznej inteligencji, który swoją wiedzą o trendach i stylach wspomagał będzie zarówno firmy jak i użytkownika prywatnego. Całkowity budżet projektu wynosi 6,3 mln zł, z czego część pochodzi z funduszy unijnych – Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBR) przeznaczyło na jego realizację 4,7 mln zł. Zakończenie prac nad narzędziem planowane jest na koniec 2023 r.
Espresso
Disney przygotowuje ofertę dla reklamodawców w świecie post-cookie
Niedziele handlowe i niehandlowe w sklepach tradycyjnych. Analiza danych M/platform dla handlu tradycyjnego
Fałszywa reklama Apple zachęca do inwestowania w oszustwo
Tymbark i współczesny rap w kampanii „O ja! Orzeźwia! Tymbarrrk”
KIM: Niewielu seniorów korzysta z nowych mediów
Artykuł Partnera
Dlaczego warto być w TOP 10 Google? 3 mocne dowody na to, że czas zawalczyć o wysokie miejsca w rankingu
95% firm obawia się recesji. Prawdopodobnie będą ciąć budżety marketingowe
Carlsberg otworzył bar na dnie morza, by przypominać, jak niebezpieczne może być spożywanie alkoholu nad wodą
Personalia
13.07.2022
Z CityAds i Mindshare do Adrino. Nowe osoby i awanse w zespole
13.07.2022
Marcin Kowalczyk dyrektorem ds. transformacji cyfrowej w Grupie Radiowej Agory
11.07.2022
Tailors Group wzmacnia kompetencje w zakresie doradztwa ESG
Wydarzenia
8.08.2022 - 11.08.2022
11 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
22.09.2022 - 23.09.2022
XXI edycja Kongres Online Marketing
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail