Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CUSTOMER EXPERIENCE STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak rodzą się ewangeliści marek – etapy doświadczeń w consumer journey
Marek Staniszewski
Głębsze zrozumienie procesu consumer journey pozwala lepiej zaprojektować etapy kontaktu z marką. Tym samym umożliwia zbudowanie silniejszej relacji z konsumentem, który może stać się prawdziwym ewangelistą marki.
E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY
Artykuł Partnera
Nadchodzi totalna rewolucja modowa. Czy wirtualny stylista od QuarticOn zrobi porządek w naszych szafach niczym Magda Gessler na zapleczach kuchennych?
Redakcja
Przyszłość rynku modowego rysuje się w barwnych kolorach. Jeszcze w powijakach, ale w otoczeniu doświadczonych programistów, naukowców i ekspertów branżowych, przełomu dokonuje AI Stylista Modowy* – najnowszy projekt firmy QuarticOn. Zakłada on zbudowanie wirtualnego doradcy modowego opartego na sztucznej inteligencji, który swoją wiedzą o trendach i stylach wspomagał będzie zarówno firmy jak i użytkownika prywatnego. Całkowity budżet projektu wynosi 6,3 mln zł, z czego część pochodzi z funduszy unijnych – Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBR) przeznaczyło na jego realizację 4,7 mln zł. Zakończenie prac nad narzędziem planowane jest na koniec 2023 r.
Espresso
Disney przygotowuje ofertę dla reklamodawców w świecie post-cookie
Niedziele handlowe i niehandlowe w sklepach tradycyjnych. Analiza danych M/platform dla handlu tradycyjnego
Fałszywa reklama Apple zachęca do inwestowania w oszustwo
Tymbark i współczesny rap w kampanii „O ja! Orzeźwia! Tymbarrrk”
KIM: Niewielu seniorów korzysta z nowych mediów
Artykuł Partnera
Dlaczego warto być w TOP 10 Google? 3 mocne dowody na to, że czas zawalczyć o wysokie miejsca w rankingu
95% firm obawia się recesji. Prawdopodobnie będą ciąć budżety marketingowe
Carlsberg otworzył bar na dnie morza, by przypominać, jak niebezpieczne może być spożywanie alkoholu nad wodą
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
13.07.2022
Z CityAds i Mindshare do Adrino. Nowe osoby i awanse w zespole
13.07.2022
Marcin Kowalczyk dyrektorem ds. transformacji cyfrowej w Grupie Radiowej Agory
11.07.2022
Tailors Group wzmacnia kompetencje w zakresie doradztwa ESG
Wydarzenia
8.08.2022 - 11.08.2022
11 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
22.09.2022 - 23.09.2022
XXI edycja Kongres Online Marketing
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.