Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE FELIETON
Czy warto odkrywać generację silver? Ależ ona już jest odkryta! Także w Polsce
Barbara Frątczak-Rudnicka
Do napisania tego tekstu sprowokował mnie artykuł z Marketingu przy Kawie z 2 czerwca tego roku, pt. „Silver tsunami nie dotarło jeszcze do marketerów i agencji”. To rozmowa redakcji z Marcinem Samkiem (McCann) i Barbarą Niedzielą (2012 Agency). Stawiają oni tezę, że grupą starszych konsumentów mało kto się w Polsce interesuje, niewiele jest „komunikacji dopasowanej do tej grupy”, nie są prowadzone nad nią badania konsumenckie, w szczególności badania monitorujące trendy. A także, że prawie nie ma starszych digitalowych influencerów. Nie zgadzam się z tym i chcę wyjaśnić dlaczego.
CUSTOMER EXPERIENCE STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak rodzą się ewangeliści marek – etapy doświadczeń w consumer journey
Marek Staniszewski
Głębsze zrozumienie procesu consumer journey pozwala lepiej zaprojektować etapy kontaktu z marką. Tym samym umożliwia zbudowanie silniejszej relacji z konsumentem, który może stać się prawdziwym ewangelistą marki.
Espresso
Carlsberg otworzył bar na dnie morza, by przypominać, jak niebezpieczne może być spożywanie alkoholu nad wodą
Limitowana edycja Kubota x Coca-Cola Zero Cukru
Wysokie temperatury, jasne noce i owce w kampanii Ikei
Urodzinowa kampania Radia Nowy Świat z udziałem gwiazd
Raport Nielsena pokazuje, że za małe wydatki w przypadku połowy planów mediowych wystawiają na niebezpieczeństwo ROI
Nadzy modele promują torebki Musubi
GfK: Pod wpływem rosnących cen Polacy zmieniają wakacyjne plany
Ruszyły zgłoszenia early bird do IAB Mixx Awards 2022
Artykuł Partnera
Dlaczego warto być w TOP 10 Google? 3 mocne dowody na to, że czas zawalczyć o wysokie miejsca w rankingu
Kampania „Wykluczeni” w ramach projektu „Artysta zawodowy”
Wydarzenia
5.07.2022 - 14.07.2022
14 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
8.08.2022 - 11.08.2022
11 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
22.09.2022 - 23.09.2022
XXI edycja Kongres Online Marketing
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail