Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
2.06.2022
Silver tsunami nie dotarło jeszcze do marketerów i agencji

To grupa, która najbardziej różni się od naszego wyobrażenia, stereotypu. Przynajmniej w naszej branży luka między wyobrażeniem a rzeczywistością tego pokolenia jest największa.

O generacji silver i tym, jak docenić ją w marketingu, rozmawiamy z Marcinem Samkiem (McCann) oraz Barbarą Niedzielą (2012 Agency)
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE FELIETON
Czy warto odkrywać generację silver? Ależ ona już jest odkryta! Także w Polsce
Barbara Frątczak-Rudnicka
Do napisania tego tekstu sprowokował mnie artykuł z Marketingu przy Kawie z 2 czerwca tego roku, pt. „Silver tsunami nie dotarło jeszcze do marketerów i agencji”. To rozmowa redakcji z Marcinem Samkiem (McCann) i Barbarą Niedzielą (2012 Agency). Stawiają oni tezę, że grupą starszych konsumentów mało kto się w Polsce interesuje, niewiele jest „komunikacji dopasowanej do tej grupy”, nie są prowadzone nad nią badania konsumenckie, w szczególności badania monitorujące trendy. A także, że prawie nie ma starszych digitalowych influencerów. Nie zgadzam się z tym i chcę wyjaśnić dlaczego.
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Jak zacząć włączać w swoje działania dojrzałych użytkowników social mediów? Czy trzeba koncentrować się tylko na młodych?
Magdalena Kosowska
Obecnie oczkiem w głowach praktyków marketingu są najmłodsi internauci. Pokolenie Z (urodzeni po 2000 roku) staje się siłą rosnącą na rynku. Do niej kierowana jest coraz większa liczba komunikatów reklamowych. Dobierane są też kanały komunikacji, np. nowe serwisy społecznościowe takie jak TikTok. Jednocześnie w cień odchodzą starsze generacje, jak X oraz pokolenie wyżu demograficznego (baby boomers). Czy warto koncentrować się wyłącznie na nastolatkach oraz milenialsach (osobach urodzonych w latach 80. i 90.)?
Espresso
Raport Nielsena pokazuje, że za małe wydatki w przypadku połowy planów mediowych wystawiają na niebezpieczeństwo ROI
„Mikrowyprawy – odkrywaj swoje miasto!”. Answear.com ogłasza kolejny konkurs fotograficzny w ramach strategii „Lifespiration starts here”
Real-time marketing KFC w Wielkiej Brytanii – marka nawiązuje do dymisji Borisa Johnsona
Kampania „Wykluczeni” w ramach projektu „Artysta zawodowy”
Artykuł Partnera
Dlaczego warto być w TOP 10 Google? 3 mocne dowody na to, że czas zawalczyć o wysokie miejsca w rankingu
Elon Musk zrezygnował z przejęcia Twittera i wypowiedział umowę
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
11.07.2022
Tailors Group wzmacnia kompetencje w zakresie doradztwa ESG
11.07.2022
Z Polsat Media do Proxi.cloud. Radosław Włoda nowym business development directorem
Wydarzenia
5.07.2022 - 14.07.2022
14 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
8.08.2022 - 11.08.2022
11 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
22.09.2022 - 23.09.2022
XXI edycja Kongres Online Marketing
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.