Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
FELIETON STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Kto ma rację: wiceprezes Unilevera czy Byron Sharp. Dyskusja o archetypach w marketingu
Marcin Kalkhoff
Deepak Subramanian, wiceprezes Unilevera napisał na LinkedInie, że archetypy to jeden z fundamentalnych konceptów pomagających kreować marki. Odpowiedział mu prof. Byron Sharp. Zapytał o dowody, ironicznie porównując archetypy do banalnych opowiastek lub horoskopów. Czy miał rację, ironizując? Nie, ale trzeba przyznać, że analogia całkiem trafna.
FELIETON PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Pułapki własnego dziedzictwa
Jacek Szlak
Nie jest łatwym zrozumienie, jak działa konsument. Marketing znajduje się na szczególnie problematycznej pozycji. Sięga bowiem po koncepcje z wielu dziedzin nauki, nie wnikając w stojące za nimi decyzje teoretyczne. Bestsellerowe idee, które trafiły do podręczników marketingu, nieświadomie dziedziczą ten bagaż. Jeśli zajrzymy za tę zasłonę nieświadomości, lepiej pojmiemy, co my w istocie robimy w marketingu.
Espresso
Co ty wiesz o orzeźwieniu – pyta Cezary Pazura w kampanii wody Żywiec Zdrój
Francja zakazuje stosowania terminologii związanej z mięsnymi potrawami do dań wegetariańskich
Żabka, Dino, Selgros – prezes UOKiK wszczyna kolejne postępowania wyjaśniające
TikTok rezygnuje z planów związanych z livestreaming e-commerce w Europie i USA
Grupa eSky wybrała Change Serviceplan
ICPEN pod przewodnictwem UOKiK w latach 2023–2024
Marka piwa z Peru stworzyła rzeźbę, która przyciąga turystów i stała się symbolem miasta Cuzco
Ekologiczny zapał nieco przygasa – pokazuje badanie Blue Media
Raport z badania „Alchemia zaufania, czyli jaki rodzaj influencer marketingu sprzedaje” Hash.FM by Streetcom
Disney w szpitalach dziecięcych reklamuje bohaterów swoich filmów
Wyniki badania Mediapanel za czerwiec 2022 r.
Pokaz dronów w Warszawie z okazji pierwszego Amazon Prime Day w Polsce
Personalia
7.07.2022
Marcin Talarek nowym associate creative directorem w agencji Gong
6.07.2022
Jacek Makowski country managerem w firmie Gemius Polska
5.07.2022
Marta Życińska awansuje w globalnych strukturach firmy Mastercard
5.07.2022
Karolina Janik przewodniczącą międzynarodowej sieci agencji PR – IPR Team
Wydarzenia
5.07.2022 - 14.07.2022
14 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
8.08.2022 - 11.08.2022
11 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
22.09.2022 - 23.09.2022
XXI edycja Kongres Online Marketing
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail