Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CUSTOMER EXPERIENCE STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak rodzą się ewangeliści marek – etapy doświadczeń w consumer journey
Marek Staniszewski
Głębsze zrozumienie procesu consumer journey pozwala lepiej zaprojektować etapy kontaktu z marką. Tym samym umożliwia zbudowanie silniejszej relacji z konsumentem, który może stać się prawdziwym ewangelistą marki.
CUSTOMER EXPERIENCE E-COMMERCE MARTECH
Customer journey map – case study
Piotr Nogal
Aby prawidłowo pokierować ścieżką zakupową klienta, należy go najpierw poznać. Uświadomić sobie, w jakich okolicznościach będzie stykał się z marką i co może okazać się impulsem do zakupu. Mówiąc krótko: do stworzenia customer journey map konieczna jest persona.
Espresso
Snapchat wprowadza płatną wersję
Rynek dóbr luksusowych odrabia straty po pandemii. W 2021 r. osiągnął wartość 30 mld zł – pokazuje raport KPMG
4 na 10 Polaków sięga regularnie po piwo bezalkoholowe – pokazuje badanie SW Research
Ponad 102,3 mln filmów usuniętych przez TikToka w pierwszym kwartale 2022 r. Platforma podsumowuje swoje działania chroniące użytkowników przed szkodliwymi treściami
Grandes Kochonos zamienia nazwę na Grandesi
Influencerzy ukarani przez UOKiK: m.in. Maffashion, Lord Kruszwil i Marcin Dubiel
Personalia
30.06.2022
Wojciech Grzegorzyca i Jan Dąbrowski awansowali w agencji Gameset
30.06.2022
Aleksandra Przeździecka członkinią zarządu Rady Reklamy
Wydarzenia
5.07.2022 - 14.07.2022
14 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
8.08.2022 - 11.08.2022
11 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
22.09.2022 - 23.09.2022
XXI edycja Kongres Online Marketing
6.07.2022 - 8.07.2022
7 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail