Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
INFLUENCER MARKETING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Dobre praktyki influencer marketingu – dos & dont’s
Aleksandra Piguła
Influencer marketing jest jednym z najszybciej rozwijających się obszarów digital marketingu. Niewiele osób nie kojarzy żadnego influencera czy też celebryty, który influencerem się stał. Współpraca z nimi dla wielu marek stanowi możliwość skutecznego promowania się. A sami twórcy? Czy mogą na tym tylko zyskiwać? Nie – i dlatego przyjrzymy się tutaj kilku czyhającym na nich zagrożeniom.
MARKETING MIEJSC PUBLIC RELATIONS
#StopRussiaNow – case study globalnej kampanii powstałej w Polsce
Redakcja
Jedna z największych kampanii, jakie kiedykolwiek zorganizowała Polska w Europie. Kilkaset milionów zasięgu, w krótkim czasie miliony specjalnych wysyłek maili do decydentów i tysiące maili do dziennikarzy. Dotarcie do społeczeństw ze wszystkich krajów UE. Jeszcze niedawno taki projekt jak #StopRussiaNow nie byłby po prostu możliwy. Został zrealizowany z wykorzystaniem technologii programatycznych i psychologicznych mechanizmów ludzkiej motywacji.
Espresso
Rockstar rozpoczął kampanię na Spotify
Mural Tier Mobility w ramach kampanii „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier”
Meta otworzy sklep z ubraniami dla awatarów
„Rynek influencerów w Polsce – 2022”. Influencer marketing wrócił do normalności po pandemii, dominuje Instagram, inicjatywa UOKiK oceniana pozytywnie
Warmia i Mazury zachęcają do inwestycji i promują potencjał regionu billboardami 3D
Oczekujemy zrównoważonego biznesu. Chce go ponad 70 proc. Polaków w badaniu GfK
Nowe logo III Igrzysk Europejskich Kraków – Małopolska 2023
mBank wybrał Imagine Nation
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
22.06.2022
Natalia Załęcka objęła stanowisko dyrektora marketingu eObuwia.pl w spółce Modivo
22.06.2022
Agnieszka May-Sadowska i Marta Kin awansują w strukturach firmy Medallia
22.06.2022
Euvic Media z awansem dyrektorskim. Dawid Jarecki commercial directorem
Wydarzenia
5.07.2022 - 14.07.2022
14 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
8.08.2022 - 11.08.2022
11 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
18.09.2024 - 20.09.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
6.07.2022 - 8.07.2022
7 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
9.09.2024 - 10.09.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
7.10.2024 - 8.10.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.