Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
DIRECT MAIL E-COMMERCE MARKETING BEZPOŚREDNI
Przesyłki pocztowe wspierają sprzedaż, także tę online
Janusz Konopka
Wraz z postępującą i coraz powszechniejszą cyfryzacją niemal każdej dziedziny życia do sieci przenosi się coraz większa część działań marketingowych. Jest to szczególnie widoczne w przypadku firm e-commerce. Dla nich sieć jest środowiskiem naturalnym, a zatem również ich komunikacja z odbiorcami najczęściej odbywa się online. Jednak w dobie nachalnej reklamy internetowej, skrzynek przepełnionych newsletterami, ofertami i niechcianymi treściami swój potencjał ponownie ujawniają tradycyjne formy komunikacji, takie jak direct mailing.
MARKETING INTERNETOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak algorytmy wzmacniają zjawisko podwójnej szkody
Jakub Müller
Zjawisko podwójnej szkody spopularyzował kilka lat temu prof. Byron Sharp. Najnowsze dane brytyjskiej ekonomistki pokazują, że obecnie jest ono wzmacniane przez algorytmy globalnych firm technologicznych.
Espresso
Ranking BrandZ 2022 Kantara. Apple znów najcenniejszą marką świata
Disney+ wystartował w Polsce
Historie ukraińskich uchodźczyń opowiedziane głosem polskich sióstr w kampanii Fundacji Otwarty Dialog
Influencer Włodi4444 zaprojektował pulowerek dla ketchupu Włocławek
ProfiAuto z kabaretem Łowcy.B
Samsung wystartował z letnią kampanią lodówek
Co drugi badany polski pracownik zamierza zmienić pracę w ciągu najbliższego pół roku – badanie Deloitte
„Holiday Barometer 2022” – Polacy chcą podróżować jak nigdy wcześniej
Wystartowała kampania aplikacji sieci Żabka – Jush
100 tys. zł za portret żaby. Taką nagrodę można wygrać w konkursie Biedronki „Piórko 2022”
Fałszywe opinie w sieci – prezes UOKiK stawia zarzuty dwóm spółkom
Hot-dog z Żabki serwowany przez robota
„King of the Night” – marka Black z nową kampanią
Kampania marki House: „This summer dare to be wherever”
Jak reagują na wegetarianizm i zamienniki mięsa przedstawiciele różnych pokoleń – kampania Bezmięsnego
Nowa platforma komunikacji Zott Primo
Polacy chcą spotykać się w metaversie – badanie IQS i firmy Gameset
Santander głównym sponsorem rozgrywek League of Legends w Europie i Ameryce Łacińskiej
Szwedzki fintech Klarna z pierwszą polską kampanią telewizyjną
„State of Ecommerce” – raport z Australii i Nowej Zelandii. Dlaczego niektóre sklepy internetowe świecą pustkami?
Wyzwania i szanse dla branży digital nakreślone w „Raporcie Strategicznym Internet 2021/2022” IAB Polska
Kraft-Heinz stworzył lakier do paznokci o zapachu żółtego sera
Mural marki smartfonów Realme w centrum Warszawy
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Oferty pracy

/
Wydarzenia
5.07.2022 - 14.07.2022
14 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
8.08.2022 - 11.08.2022
11 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
20.11.2024 - 22.11.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
6.07.2022 - 8.07.2022
7 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
18.11.2024 - 19.11.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.