Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARKETING INTERNETOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak algorytmy wzmacniają zjawisko podwójnej szkody
Jakub Müller
Zjawisko podwójnej szkody spopularyzował kilka lat temu prof. Byron Sharp. Najnowsze dane brytyjskiej ekonomistki pokazują, że obecnie jest ono wzmacniane przez algorytmy globalnych firm technologicznych.
TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Samochód dobrem luksusowym. Pierwsze sygnały już widać
Mateusz Lubczański
„To jest czas, kiedy branża musi zarabiać” – mówi mi podczas targów ekologicznych w Paryżu Luca de Meo, dyrektor zarządzający Renault. Kto jak kto, ale menedżer prowadzący wcześniej Seata, a teraz wyciągający z zapaści francuską markę zdaje sobie sprawę, że kto będzie dalej grał na starych zasadach, szybko przekona się o swoim błędzie.
Espresso
Hot-dog z Żabki serwowany przez robota
Nowa Wyborcza.pl i nowa oferta reklamowa portalu
T-Mobile promuje 1200 GB za darmo przez rok
Stokrotka rozpoczęła kampanię employer brandingową
Sklep wOkularach.pl zachęca: znajdź swoje nowe okulary
Transformacja cyfrowa biznesu w Polsce – raport KPMG
„Bez wymówek” – Durex zachęca do bezpiecznego seksu
„Mam smaka na Maka” – Big Mac Bacon i Sharing Fries w kampanii McDonald’s
Netflix ogłosił nowe gry na podstawie seriali oraz seriale na podstawie gier
Ubezpieczenie na wypadek hejtu? Uniqa promuje je w kampanii
Problemy handlu internetowego dostrzegane przez polskich konsumentów – badanie ARC Rynek i Opinia
Joanna Jędrzejczyk w kampanii „Only See Great” Pumy
„Nie zajmuj miejsca tym, którzy go potrzebują” – Gdynia przewrotnie o dostępności
Red Hat pod opieką Solski Communications w social media na rynkach CEE
Personalia
13.06.2022
Marta Rybicka awansowała na chief commercial officer w IQS
Oferty pracy

/
Wydarzenia
15.06.2022
semKRK #19 Big
6.07.2022 - 8.07.2022
7 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
10.04.2024 - 11.04.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
17.06.2024 - 19.06.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
5.07.2022 - 14.07.2022
14 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
8.08.2022 - 11.08.2022
11 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
12.06.2024 - 13.06.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail