Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARKETING INTERNETOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak algorytmy wzmacniają zjawisko podwójnej szkody
Jakub Müller
Zjawisko podwójnej szkody spopularyzował kilka lat temu prof. Byron Sharp. Najnowsze dane brytyjskiej ekonomistki pokazują, że obecnie jest ono wzmacniane przez algorytmy globalnych firm technologicznych.
CUSTOMER EXPERIENCE DESIGN PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Proven Product Design, czyli przepis na to, jak stworzyć produkt, który odniesie sukces
Jacek Samsel, Anna Schneider
Agile zawładnęło światem IT. W ostatnich latach stało się najbardziej popularną metodyką tworzenia oprogramowania. Agile Landscape jest wyjątkowo złożony i skomplikowany. Mamy tutaj wiele metodyk i różnego rodzaju podejść do procesu powstawania produktu. A pojawiają się głosy, że i tak nie uwzględnia wszystkich niuansów Agile.
Espresso
Lokale McDonald’s w Rosji z nowym właścicielem i logo
Badanie Influence Power Index Mediacomu. Influencerzy lepsi od celebrytów – bardziej spontaniczni i wiarygodni
Szymon Godziek ambasadorem marki Cupra
Portal Travelist.pl rozpoczął kampanię reklamową hasłem „Mamy Twój pomysł na wakacje”
Ruszył podcast grupy Evry1 – pierwszym rozmówcą Karol Sadaj z Aion Banku
Pizza od rapera Kizo w Żabce
„Nie zajmuj miejsca tym, którzy go potrzebują” – Gdynia przewrotnie o dostępności
„Bez wymówek” – Durex zachęca do bezpiecznego seksu
Transformacja cyfrowa biznesu w Polsce – raport KPMG
„Raport Strategiczny Internet 2021/2022” – premiera podczas Forum IAB 2022
Gang Weneraków – poznańska Przychodnia Stonewall z programem lojalnościowym
Spada lojalność Polaków w stosunku do dyskontów – mniej liczy się szyld, rośnie znaczenie promocji
Personalia
13.06.2022
Nowy zarząd PRCH. Prezesem ponownie Jan Dębski
12.06.2022
Anna Gadecka associate creative directorem w agencji Dziadek do Orzechów
Oferty pracy

/
Wydarzenia
15.06.2022
semKRK #19 Big
6.07.2022 - 8.07.2022
7 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
9.10.2023 - 10.10.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
23.10.2023 - 25.10.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
5.07.2022 - 14.07.2022
14 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
8.08.2022 - 11.08.2022
11 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
12.10.2023 - 13.10.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail