Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
2.06.2022
Silver tsunami nie dotarło jeszcze do marketerów i agencji

To grupa, która najbardziej różni się od naszego wyobrażenia, stereotypu. Przynajmniej w naszej branży luka między wyobrażeniem a rzeczywistością tego pokolenia jest największa.

O generacji silver i tym, jak docenić ją w marketingu, rozmawiamy z Marcinem Samkiem (McCann) oraz Barbarą Niedzielą (2012 Agency)
Artykuły
AMBIENT MEDIA EXPERIENTIAL MARKETING REKLAMA ZEWNĘTRZNA
Ambient media. Wykorzystać to, co nas otacza
Jacek Szlak
Reklama zewnętrzna nie musi być nudna i tuzinkowa. Dla kreatywnych brand managerów z artystycznym zacięciem jak znalazł będzie narzędzie, które podkreśli wyjątkowość ich marki, zainteresuje odbiorców i – być może – zasłuży na laury w konkursach branżowych. A może nawet trafi do książek.
CONTENT MARKETING E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Czy Google widzi twoje treści? Jesteś tego pewny?
Paweł Pikuła
Jeśli zarządzasz e-commerce, z pewnością dążysz do zdobycia jak największej widoczności dla potencjalnych klientów, a ruch organiczny z wyszukiwarek jest dla ciebie ważnym kanałem reklamy. Bardzo atrakcyjny ROI, który efektownie zwiększa się w czasie, sprawia, że SEO i content marketing są oczywistymi inwestycjami w e-commerce. Brzmi to pięknie (i wiemy, że takie właśnie jest!), ale aby osiągnąć najlepsze rezultaty, trzeba pokonać niezbyt oczywiste wyzwania.
Espresso
Bombay Sapphire z kampanią digitalową
Wydział Polskich Marek, czyli jak tworzyć branding w Polsce
Rynek eko w Polsce. Czy pokolenie Z jest jego przyszłością? – badanie SW Research
Kampania rekrutacyjna Instytutu Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego
#Eyesonukraine Outriders na nośnikach Warexpo
Solidarna Paczka z pomocą uchodźcom z Ukrainy
Fiserv Polska (właściciel marki Polcard) wybrał Clear Communication Group
„Where stories begin” – nowe hasło i rebranding producenta zabawek Schleich
TikTok Avatars – nowa funkcja dla użytkowników chcących prezentować się przez awatary
Kampus UEK w grze Minecraft
Disney+ ogłasza ofertę programową w Polsce
Somfy rusza z nową kampanią – „Chroń swój dom przed przegrzaniem”
Polacy krócej oglądają Netflixa na smartfonach
Stena Recycling wybrała w przetargu agencję Human Signs
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Oferty pracy

/
Wydarzenia
31.05.2022 - 10.06.2022
34 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
15.06.2022
semKRK #19 Big
6.07.2022 - 8.07.2022
7 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
7.06.2022 - 9.06.2022
Forum IAB 2022 – Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów
5.07.2022 - 14.07.2022
14 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
8.08.2022 - 11.08.2022
11 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.