Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
2.06.2022
Silver tsunami nie dotarło jeszcze do marketerów i agencji

To grupa, która najbardziej różni się od naszego wyobrażenia, stereotypu. Przynajmniej w naszej branży luka między wyobrażeniem a rzeczywistością tego pokolenia jest największa.

O generacji silver i tym, jak docenić ją w marketingu, rozmawiamy z Marcinem Samkiem (McCann) oraz Barbarą Niedzielą (2012 Agency)
Artykuły
TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Samochód dobrem luksusowym. Pierwsze sygnały już widać
Mateusz Lubczański
„To jest czas, kiedy branża musi zarabiać” – mówi mi podczas targów ekologicznych w Paryżu Luca de Meo, dyrektor zarządzający Renault. Kto jak kto, ale menedżer prowadzący wcześniej Seata, a teraz wyciągający z zapaści francuską markę zdaje sobie sprawę, że kto będzie dalej grał na starych zasadach, szybko przekona się o swoim błędzie.
KAMPANIE SPOŁECZNE MARKETING INTERNETOWY PUBLIC RELATIONS
Google Ad Grants w praktyce
Kamila Pokój
Kilkadziesiąt tysięcy złotych na reklamy od Google, co miesiąc, bez zobowiązań. Brzmi mało realnie, a jednak jest to jak najbardziej dostępna w Polsce opcja. Haczyk? Żeby z niej skorzystać, trzeba być organizacją pozarządową. Czym jest program Google Ad Grants i jak się do niego dostać – wyjaśnia Kamila Pokój, marketing director serwisu Pomagam.pl.
Espresso
Tatuum kolekcją na Pride Month wspiera LGBT+
SAR wdraża wytyczne antygreenwashingowe
Crash Mondays № 61: Green marketing i marketing odpowiedzialny społecznie
Sady Braci Sadowników w centrum miasta
Szlachetna Paczka na Twitchu jako Gra Paczka 5 – znani streamerzy wchodzą do gry na rzecz uchodźców z Ukrainy
„Brains Attack: Go with the Flow – projektowanie doświadczeń klientów w e-commerce” – konferencja w czerwcu
Powstała strefa Stranger Things na Orange Warsaw Festivalu
Konkurs Kryształy PR 2022 – znamy laureatów
Skialpinista Andrzej Bargiel na ekranach Cinema City w kampanii firmy Enel-Sport
Firma DWS należąca do Deutsche Banku oskarżona o greenwashing
„Dbaj o ubranie. Czytaj. Sprawdzaj. Pielęgnuj”. LPP startuje z kampanią na temat pielęgnacji odzieży
Rezygnacja z plików cookies i nowy pomiar aktywności w różnych kanałach najbardziej znaczącą zmianą w 2022 według branży marketingowej
Znamy laureatów konkursu „Dobroczyńca Roku”
„Beczki Palikota” – powstał program tokenizacji whisky Palikota
Dyrektor e-Commerce Roku 2022 – nagrodzeni w konkursie
Ewa Chodakowska w reklamie kosmetyków BeBio
„Jak Polacy szukają i kupują produkty w Internecie?” – raport Atena Research
Remarkable Ones zmienia się w Ro oraz poszerza zakres usług
Personalia
4.06.2022
Joanna Dunin-Kęplicz szefową działu technologii w Solski Communications
2.06.2022
Sheryl Sandberg po 14 latach odchodzi z Facebooka
Wydarzenia
31.05.2022 - 10.06.2022
34 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
8.06.2022
Brains Attack: Go with the Flow – projektowanie doświadczeń klientów w eCommerce
5.07.2022 - 14.07.2022
14 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
8.08.2022 - 9.08.2022
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
22.08.2022 - 24.08.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
29.08.2022 - 30.08.2022
Szkolenie Facebook & Instagram Ads – pakiet szkoleń
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
7.06.2022 - 9.06.2022
Forum IAB 2022 – Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów
15.06.2022
semKRK #19 Big
6.07.2022 - 8.07.2022
7 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
8.08.2022 - 11.08.2022
11 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
25.08.2022 - 26.08.2022
SEO – pakiet szkoleń
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail