Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
2.06.2022
Silver tsunami nie dotarło jeszcze do marketerów i agencji

To grupa, która najbardziej różni się od naszego wyobrażenia, stereotypu. Przynajmniej w naszej branży luka między wyobrażeniem a rzeczywistością tego pokolenia jest największa.

O generacji silver i tym, jak docenić ją w marketingu, rozmawiamy z Marcinem Samkiem (McCann) oraz Barbarą Niedzielą (2012 Agency)
Artykuły
KAMPANIE SPOŁECZNE MARKETING INTERNETOWY PUBLIC RELATIONS
Google Ad Grants w praktyce
Kamila Pokój
Kilkadziesiąt tysięcy złotych na reklamy od Google, co miesiąc, bez zobowiązań. Brzmi mało realnie, a jednak jest to jak najbardziej dostępna w Polsce opcja. Haczyk? Żeby z niej skorzystać, trzeba być organizacją pozarządową. Czym jest program Google Ad Grants i jak się do niego dostać – wyjaśnia Kamila Pokój, marketing director serwisu Pomagam.pl.
CUSTOMER EXPERIENCE E-COMMERCE HANDEL DETALICZNY MARKETING MOBILNY OBSŁUGA KLIENTA
Rola Google Maps w obszarze customer experience
Joanna Bojarojć
Dzisiaj chyba nikt nie ma już wątpliwości, że CX, czyli doświadczenia klientów mają ogromne znaczenie w rozwoju biznesu. Zadowolony klient chętniej skorzysta z usług raz jeszcze lub poleci twoją firmę znajomym i rodzinie. Na customer experience składa się wiele elementów, ale dzisiaj chcemy powiedzieć o jednym konkretnym – wizytówce w Google Maps.
Espresso
„No dla nierówności. Yes dla miłości – każdej miłości” – marka biżuteryjna zmienia logo na tęczowe w Pride Month
Burger King stworzył specjalne Whoppery na ciążowe zachcianki
Crash Mondays № 61: Green marketing i marketing odpowiedzialny społecznie
PR Wings – konkurs polskiej branży public relations. Ruszyła tegoroczna edycja
Mad Moxxi z gry „Borderlands” została chief galactic expansion officerem marki Ballantine’s
„Dbaj o ubranie. Czytaj. Sprawdzaj. Pielęgnuj”. LPP startuje z kampanią na temat pielęgnacji odzieży
SAR wdraża wytyczne antygreenwashingowe
Cezary Pazura i Ewa Kasprzyk edukują na temat cyberbezpieczeństwa
FFiL Śnieżka nawiązuje współpracę z Mindshare Polska
Personalia
2.06.2022
Sheryl Sandberg po 14 latach odchodzi z Facebooka
2.06.2022
Karolina Mróz obejmuje stanowisko dyrektor zarządzającej w warszawskim studiu Human
Wydarzenia
31.05.2022 - 10.06.2022
34 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
7.06.2022 - 9.06.2022
Forum IAB 2022 – Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów
5.07.2022 - 14.07.2022
14 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
8.08.2022 - 11.08.2022
11 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
19.06.2023 - 20.06.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
28.06.2023 - 30.06.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
3.06.2022
Konferencja Online Marketing Day
15.06.2022
semKRK #19 Big
6.07.2022 - 8.07.2022
7 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
14.06.2023 - 15.06.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
22.06.2023 - 23.06.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail