Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING PSYCHOLOGIA KONSUMENTA STORYTELLING
Błędy poznawcze, które przeszkadzają ci w tworzeniu lepszych treści. Jak z nimi walczyć?
Alicja Podkalicka
Tworzenie treści marketingowych to czynność wymagająca nie tylko poszukiwania i weryfikowania informacji. Potrzebna jest tu też umiejętność przełożenia ich na odpowiedni język. Służy do tego zestaw narzędzi, metod, procedur i strategii, które w teorii mają zagwarantować doskonały rezultat. W praktyce jednak efekt bywa różny: od spektakularnego sukcesu do sromotnej porażki.
ANALITYKA INTERNETOWA CONTENT MARKETING E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY
Strategie sprzedaży w e-commerce. Ustal je, zanim zaczniesz działać
Judyta Sośnicka
Według badań PwC przed pojawieniem się wirusa Covid-19 wartość polskiego rynku e-commerce była na poziomie około 70 mld zł. Szacuje się, że do 2026 roku ten sektor może wzrosnąć do 162 mld zł brutto. Polacy chętnie kupowali przez internet jeszcze przed wybuchem pandemii. Niewątpliwie jednak długa izolacja spowodowana lockdownami wymusiła na konsumentach zmianę przyzwyczajeń zakupowych i przyspieszyła rozwój handlu w sieci, co zwiększyło jego konkurencyjność.
Espresso
Nowa aplikacja Biedronki pozwoli m.in. płacić Blikiem i skanować ceny
Jak żyją polskie rodziny? Sprawdziła to marka Vox
Kampania połączonych marek Play i UPC bez Barbary Kurdej-Szatan i Macieja Łagodzińskiego
Pojedynek Tytanów w kampanii „Okocim sobie!”
Generacja Z wkracza do branży kreatywnej. Raport na zlecenie firmy Papaya Films
Marki, którym najbardziej ufają przedsiębiorcy – Marka Godna Zaufania 2022
Cezary Stypułkowski przewodniczącym jury Effie Awards Poland 2022
Fundacja Avalon szuka agencji, która przygotuje ogólnopolską kampanię społeczną „Niepełnosprawni pełnowartościowi”
Carrefour i Auchan – UOKiK wszczyna postępowania wyjaśniające wobec tych sieci
Trendy w projektowaniu graficznym do mediów społecznościowych w 2022 r. według narzędzia Canva
Personalia
31.05.2022
Awanse w dziale kreacji VMLY&R
Wydarzenia
26.05.2022 - 2.06.2022
Akademia Marketingu
3.06.2022
Konferencja Online Marketing Day
15.06.2022
semKRK #19 Big
6.07.2022 - 8.07.2022
7 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
25.08.2022 - 26.08.2022
SEO – pakiet szkoleń
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
31.05.2022 - 10.06.2022
34 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
7.06.2022 - 9.06.2022
Forum IAB 2022 – Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów
5.07.2022 - 14.07.2022
14 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
8.08.2022 - 11.08.2022
11 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail