Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
E-MAIL MARKETING MARTECH PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I CRM
AI i machine learning na wagę klienta
Filip Zajdel
Firmy tracą od 10 do 30% najłatwiejszych do skonwertowania klientów, pozwalając kupującym opuścić sklep lub zrezygnować z usług. W ich zatrzymaniu pomagają programy lojalnościowe. Najgorętszym trendem w branży loyalty w kontekście zmniejszenia liczby odchodzących klientów jest dziś wykorzystanie analityki danych wspartej sztuczną inteligencją. Czego konkretny klient potrzebuje w danym momencie? Czego będzie oczekiwał w najbliższej przyszłości w zależności od pogody, miejsca zamieszkania i stylu życia? Ten temat przewijał się m.in. podczas Smart Retail Tech Expo w Londynie.
TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Unilever bez CMO w strukturach firmy. Dlaczego ta drobna zmiana ma znaczenie
Jakub Müller
Od wiosny 2022 roku Unilever formalnie nie ma już w swojej strukturze CMO (chief marketing officera). Zastąpi go chief digital and commercial officer. Zmiany związane z e-commerce zapowiadają też inni giganci FMCG. Wszystko to jest efektem zmian kulturowych i technologicznych, które rozpoczęły się dekadę temu.
Espresso
Generacja Z wkracza do branży kreatywnej. Raport na zlecenie firmy Papaya Films
Kelner robot obsłuży klientów Pizzy Hut
Społeczny mural Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę w Warszawie
88-letnia dr Jane Goodall wystąpiła w reklamie bielizny
Trendy w projektowaniu graficznym do mediów społecznościowych w 2022 r. według narzędzia Canva
Międzynarodowa kampania GLS „To nie jest zwykła paczka”
Na Wawelu pojawił się portal na Drugą stronę. To kampania promująca 4. sezon „Stranger Things” Netfliksa
Wydarzenia
26.05.2022 - 2.06.2022
Akademia Marketingu
3.06.2022
Konferencja Online Marketing Day
15.06.2022
semKRK #19 Big
6.07.2022 - 8.07.2022
7 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
22.06.2023 - 23.06.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
31.05.2022 - 10.06.2022
34 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
7.06.2022 - 9.06.2022
Forum IAB 2022 – Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów
5.07.2022 - 14.07.2022
14 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
8.08.2022 - 11.08.2022
11 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail