Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA CONTENT MARKETING E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY
Strategie sprzedaży w e-commerce. Ustal je, zanim zaczniesz działać
Judyta Sośnicka
Według badań PwC przed pojawieniem się wirusa Covid-19 wartość polskiego rynku e-commerce była na poziomie około 70 mld zł. Szacuje się, że do 2026 roku ten sektor może wzrosnąć do 162 mld zł brutto. Polacy chętnie kupowali przez internet jeszcze przed wybuchem pandemii. Niewątpliwie jednak długa izolacja spowodowana lockdownami wymusiła na konsumentach zmianę przyzwyczajeń zakupowych i przyspieszyła rozwój handlu w sieci, co zwiększyło jego konkurencyjność.
E-COMMERCE MARKETING MOBILNY TRENDY
Trendy digital, które zawojują reklamę mobile
Karolina Wacholska-Sulejewska
Marketerzy muszą coraz ostrzej walczyć o uwagę użytkowników. Dla globalnych brandów zdobycie czasu konsumentów stało się najważniejszym celem. Nawet Netflix jakiś czas temu zakomunikował, że staje do boju już nie z konkurencyjnymi markami, ale z czasem widzów przeznaczonym na sen. Obrazuje to, jaką wartość ma dziś czas. W dodatku ludzie skupiają się obecnie na jednym wątku nie dłużej niż około 8 sekund. Jak więc wyróżnić się np. w reklamie mobile? Standardowe formaty reklamowe na pewno w tym nie pomogą.
Espresso
Na Wawelu pojawił się portal na Drugą stronę. To kampania promująca 4. sezon „Stranger Things” Netfliksa
The North Face w kampanii skierowanej do kobiet inspiruje do wędrówek i treningów na własnych zasadach
Gucci Gaming Academy – marka poszukuje talentów e-sportowych w swojej akademii gier
Dzień Matki 2022: więcej niż połowa kobiet w Polsce uważa, że nasz kraj nie jest dobrym miejscem do tego, by nią zostać. Wyniki badania
Outdoor Advertising Association of America wprowadza cyfrowy pomiar mobilnych reklam DOOH
88-letnia dr Jane Goodall wystąpiła w reklamie bielizny
Pierwszy fizyczny sklep Haribo w Polsce
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
26.05.2022
Wojciech Dworzyński digital media & performance directorem w WebTalk
25.05.2022
Nowe władze PIAP na lata 2022–2025
Oferty pracy

/
Wydarzenia
26.05.2022 - 2.06.2022
Akademia Marketingu
3.06.2022
Konferencja Online Marketing Day
15.06.2022
semKRK #19 Big
6.07.2022 - 8.07.2022
7 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
26.09.2024 - 27.09.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
31.05.2022 - 10.06.2022
34 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
7.06.2022 - 9.06.2022
Forum IAB 2022 – Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów
5.07.2022 - 14.07.2022
14 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
8.08.2022 - 11.08.2022
11 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.