Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
FELIETON MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Reklamy nie zawsze wyglądają jak reklamy. Od zapylania roślin do sztucznej inteligencji na LinkedInie
Jakub Müller
Próby zmylenia odbiorcy tak, by dotrzeć z przekazem reklamowym, istniały zawsze. Dzisiaj po prostu zostały zautomatyzowane, najczęściej za pomocą serwisów społecznościowych, fake’ów i sztucznej inteligencji.
CONTENT MARKETING CUSTOMER EXPERIENCE E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY STORYTELLING
Plain language i UX writing – co mają ze sobą wspólnego i dlaczego liczą się w marketingu?
Marta Maj
Hasło user experience odnosi się do doświadczeń użytkownika, który korzysta z produktu cyfrowego. Chcąc zapewnić mu łatwy i przyjemny odbiór i dać szansę jak najlepszego wykorzystania możliwości, które oferujemy, staramy się dopasować do jego wymagań. Podczas projektowania strony, aplikacji czy innego narzędzia musimy przywiązywać wagę do tego, jak prosty w obsłudze jest ten produkt. Na czym polega zatem UX writing? Czym różni się od copywritingu i jaki związek ma z nimi plain language?
Espresso
Apel „PR to nie propaganda” – ZFPR zachęca przedstawicieli branży PR do jego podpisywania
„Łomżeźwienie w swoim tempie”. Adam Woronowicz promuje Łomżę Radler
Budżety marketingowe wzrosły do 9,5% całkowitych przychodów firmy – pokazuje badanie Gartnera
Puma zbudowała pochyłe boisko, aby walczyć z nierównościami w sporcie
Canpol Babies rusza z cyklem wideo, który poprowadzi Anna Dereszowska
Marka Lush wybrała Labcon do wprowadzenia na polski rynek
Kamis rozpoczął współpracę z agencją Labcon
Grupa Żabka wchodzi w catering dietetyczny
38 nominacji w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku 2022
Funkcja TikToka zwiększająca przejrzystość reklam
Król Kazimierz na „Zebraniu zarządu” Kanału Sportowego
Sztuczna inteligencja mierzy ruch wokół wewnętrznych nośników reklamowych AMS
25 Piknik Naukowy Centrum Nauki Kopernik z kampanią online i OOH
Ikea wybrała Walk PR do obsługi korporacyjnej i public affairs
Sephora wybrała LiquidThread do obsługi w social media
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
24.05.2022
Tomasz Lis odchodzi z Ringier Axel Springer Polska
24.05.2022
Mateusz Gaca dołącza do McCann, Michał Sosiński awansuje
Oferty pracy

/
Wydarzenia
25.05.2022 - 27.05.2022
XVII Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej
26.05.2022
Blueffect 2022 – Wstrząśnięta, nie zmieszana. Efektywność działań digitalowych w dobie niepewności
31.05.2022 - 10.06.2022
34 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
7.06.2022 - 9.06.2022
Forum IAB 2022 – Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów
5.07.2022 - 14.07.2022
14 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
8.08.2022 - 11.08.2022
11 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
26.09.2024 - 27.09.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
25.05.2022 - 26.05.2022
Na pograniczu strategii i egzekucji
26.05.2022 - 2.06.2022
Akademia Marketingu
3.06.2022
Konferencja Online Marketing Day
15.06.2022
semKRK #19 Big
6.07.2022 - 8.07.2022
7 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
9.09.2024 - 10.09.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.