Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Reklamy płatne na LinkedInie – 5 powodów, dla których warto o nich pomyśleć
Karol Siódmiak
LinkedIn to serwis, który dla wielu użytkowników internetu wciąż jest zagadką. Rozmowy z pracownikami różnych szczebli, w firmach różnej wielkości i z różnych branż potwierdzają, że nadal sporo z tych osób nie ma konta na LinkedInie. A nawet jeśli mają, to z niego aktywnie nie korzystają. Czy zatem firmy nie mają tu czego szukać, jeśli chodzi o skuteczną reklamę?
E-MAIL MARKETING MARTECH PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I CRM
AI i machine learning na wagę klienta
Filip Zajdel
Firmy tracą od 10 do 30% najłatwiejszych do skonwertowania klientów, pozwalając kupującym opuścić sklep lub zrezygnować z usług. W ich zatrzymaniu pomagają programy lojalnościowe. Najgorętszym trendem w branży loyalty w kontekście zmniejszenia liczby odchodzących klientów jest dziś wykorzystanie analityki danych wspartej sztuczną inteligencją. Czego konkretny klient potrzebuje w danym momencie? Czego będzie oczekiwał w najbliższej przyszłości w zależności od pogody, miejsca zamieszkania i stylu życia? Ten temat przewijał się m.in. podczas Smart Retail Tech Expo w Londynie.
Espresso
TikTok z nową funkcją reklamową. Jest związana ze współpracą marek z twórcami
Coca-Cola obchodzi 50-lecie w Polsce. Powstał singiel Sary James z okazji jubileuszu marki
Komputerowa myszka dla osób z niepełnosprawnościami. Nowy produkt Microsoftu
Przejdź na ty z królami: Kazimierzem, Bolesławem i Władysławem. Tyskie rozpoczyna kampanię promocji gotówkowej
8% Polaków zaprzecza zmianie klimatu. Dane State of Science Index 3M
Jak poprawić zachowania związane z przetargami na usługi reklamowe? Organizacje branżowe mają pomysł
160 dronów nad Warszawą w ramach akcji kanału FilmBox Premium HD
Publicon Sport szuka sponsorów dla piłkarskiej reprezentacji Ukrainy
Ponad połowa Polaków nie kojarzy żadnej kampanii społecznej dotyczącej tematyki zdrowia. Badanie SW Research
Umowa zakupu Twittera wstrzymana? Musk pisze, że to ze względu na fałszywe konta
„Global Insights 2022”: gdy pieniądze reklamodawców wędrują do connected TV, fraudy rosną globalnie o 70 proc. Raport DoubleVerify
Urząd Transportu Kolejowego wybrał do obsługi konsorcjum złożone z Euvic Effect, Sigmy Bis, DSK i Partner of Promotion
Personalia
19.05.2022
Michał Pawłowski creative directorem w Saatchi & Saatchi
19.05.2022
Unique One powiększa zarząd
Wydarzenia
25.05.2022 - 27.05.2022
XVII Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej
26.05.2022
Blueffect 2022 – Wstrząśnięta, nie zmieszana. Efektywność działań digitalowych w dobie niepewności
31.05.2022 - 10.06.2022
34 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
7.06.2022 - 9.06.2022
Forum IAB 2022 – Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów
5.07.2022 - 14.07.2022
14 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
8.08.2022 - 11.08.2022
11 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
19.06.2023 - 20.06.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
25.05.2022 - 26.05.2022
Na pograniczu strategii i egzekucji
26.05.2022 - 2.06.2022
Akademia Marketingu
3.06.2022
Konferencja Online Marketing Day
15.06.2022
semKRK #19 Big
6.07.2022 - 8.07.2022
7 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
14.06.2023 - 15.06.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
22.06.2023 - 23.06.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail