Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
E-MAIL MARKETING MARTECH PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I CRM
AI i machine learning na wagę klienta
Filip Zajdel
Firmy tracą od 10 do 30% najłatwiejszych do skonwertowania klientów, pozwalając kupującym opuścić sklep lub zrezygnować z usług. W ich zatrzymaniu pomagają programy lojalnościowe. Najgorętszym trendem w branży loyalty w kontekście zmniejszenia liczby odchodzących klientów jest dziś wykorzystanie analityki danych wspartej sztuczną inteligencją. Czego konkretny klient potrzebuje w danym momencie? Czego będzie oczekiwał w najbliższej przyszłości w zależności od pogody, miejsca zamieszkania i stylu życia? Ten temat przewijał się m.in. podczas Smart Retail Tech Expo w Londynie.
CONTENT MARKETING CUSTOMER EXPERIENCE E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY STORYTELLING
Plain language i UX writing – co mają ze sobą wspólnego i dlaczego liczą się w marketingu?
Marta Maj
Hasło user experience odnosi się do doświadczeń użytkownika, który korzysta z produktu cyfrowego. Chcąc zapewnić mu łatwy i przyjemny odbiór i dać szansę jak najlepszego wykorzystania możliwości, które oferujemy, staramy się dopasować do jego wymagań. Podczas projektowania strony, aplikacji czy innego narzędzia musimy przywiązywać wagę do tego, jak prosty w obsłudze jest ten produkt. Na czym polega zatem UX writing? Czym różni się od copywritingu i jaki związek ma z nimi plain language?
Espresso
Kampania Lupilu z okazji Dnia Matki. Lidl Polska rozmawia z matkami o macierzyństwie
Umowa zakupu Twittera wstrzymana? Musk pisze, że to ze względu na fałszywe konta
Alan i Jaśmina, czyli nowa odsłona platformy kreatywnej Expandera
Ciężarny transpłciowy mężczyzna w kampanii Calvina Kleina na Dzień Matki. Internauci nawołują do bojkotu
Jubileuszowy spot Nike w reżyserii Spike’a Lee przypomina o największych sportowcach
Lego i Museum of Modern Art składają hołd Vincentowi van Goghowi. Powstał zestaw „Gwiaździsta noc”
8% Polaków zaprzecza zmianie klimatu. Dane State of Science Index 3M
Do zakochania wystarczy bilet – przekonuje w kampanii PKP Intercity
Urząd Transportu Kolejowego wybrał do obsługi konsorcjum złożone z Euvic Effect, Sigmy Bis, DSK i Partner of Promotion
Wydarzenia
18.05.2022 - 20.05.2022
I ❤ marketing & technology
25.05.2022 - 26.05.2022
Na pograniczu strategii i egzekucji
26.05.2022
Blueffect 2022 – Wstrząśnięta, nie zmieszana. Efektywność działań digitalowych w dobie niepewności
3.06.2022
Konferencja Online Marketing Day
15.06.2022
semKRK #19 Big
6.07.2022 - 8.07.2022
7 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
25.06.2024 - 27.06.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
18.07.2024 - 19.07.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
25.05.2022 - 27.05.2022
XVII Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej
26.05.2022 - 2.06.2022
Akademia Marketingu
31.05.2022 - 10.06.2022
34 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
7.06.2022 - 9.06.2022
Forum IAB 2022 – Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów
5.07.2022 - 14.07.2022
14 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
8.08.2022 - 11.08.2022
11 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
11.07.2024 - 12.07.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
25.07.2024 - 26.07.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail