Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
DESIGN KAMPANIE REKLAMOWE SHOPPER MARKETING TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Branding i kreacja 2022 – jakie trendy odgrywają w nich kluczową rolę?
Maciej Olipra
Co mają ze sobą wspólnego nietuzinkowa maskotka, migocąca kula dyskotekowa i rustykalne litery? Te wyraziste i angażujące uwagę motywy przewodnie są na szczycie międzynarodowych list trendów w brandingu i projektowaniu w 2022 roku. Odpowiadają one na potrzeby konsumentów. Wprowadzają do ich życia elementy dające im poczucie odskoczni od codziennej rutyny albo możliwość poczucia się młodszym.
DESIGN KAMPANIE REKLAMOWE PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Subiektywizm, obiektywizm i intersubiektywizm w ocenie kreacji reklamowych
Marcin Cichocki
Zdarzyło Ci się poddać pierwszemu wrażeniu bez dalszego dociekania sedna sprawy? A może bez większych oporów bezrefleksyjnie podjąłeś decyzję taką samą, jak grupa osób, w której się znajdowałeś? Na dokładkę z góry utożsamiasz się z tym, co głosi Twój idol? W takim razie mam dla Ciebie złą wiadomość…
Espresso
Borys Szyc i Katarzyna Nosowska w kampanii Alpro
Burger King w kampanii „Burger Glitch” zachęca do odnajdywania ukrytych usterek we własnej aplikacji
Cięcie wydatków, mniej oszczędności – jak Polacy reagują na inflację? Wyniki badania ARC Rynek i Opinia
Influencerski wpływ na młodych. Badanie IQS
Impact’22 – ponad 450 wystąpień o najważniejszych trendach i zjawiskach współczesności
Krystyna Janda i Maria Dębska w spocie Fundacji Otwarty Dialog zachęcają do wsparcia Ukrainy
„Energii masz pod dostatkiem” – nowa kampania marki Columbus
W ramach projektu „Xiaomi Studios” wspierającego młodych filmowców powstał film „Wonderboys”
Influencer marketing – dobre praktyki. Ruszył polski serwis, który je zawiera
Netflix i transmisje na żywo – plany rozszerzenia marki
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Wydarzenia
18.05.2022 - 20.05.2022
I ❤ marketing & technology
31.05.2022 - 10.06.2022
34 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
7.06.2022 - 9.06.2022
Forum IAB 2022 – Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów
5.07.2022 - 14.07.2022
14 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
8.08.2022 - 11.08.2022
11 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
20.11.2024 - 22.11.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
25.05.2022 - 27.05.2022
XVII Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej
3.06.2022
Konferencja Online Marketing Day
15.06.2022
semKRK #19 Big
6.07.2022 - 8.07.2022
7 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
18.11.2024 - 19.11.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
28.11.2024 - 29.11.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.