Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY MARTECH
Kluczowe wskaźniki efektywności w SEO. Nie daj się zaskoczyć!
Paweł Borowik
Skuteczna kampania to podstawa każdego biznesu, ale jak sprawdzić, czy przyjęta strategia marketingowa jest efektywna? Trzeba stosować kluczowe wskaźniki efektywności, które wspomagają osiąganie celów biznesowych. Jak wyznaczyć KPI? Odpowiedź, a także konkretne przykłady wskaźników w digital marketingu znajdziecie w poniższym artykule.
BRANDED CONTENT MARKETING MOBILNY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY MARKETING SPORTOWY
PlayStation i Xbox z reklamami w grach. To może się udać!
Mateusz Lubczański
Gry kuszą reklamodawców od dawna, ale połączenie tych dwóch światów wymaga nie lada obeznania, dobrego smaku i szczęścia do graczy. Wykorzystanie gier jako platformy reklamowej będzie niedługo czymś normalnym – takim rozwiązaniem zainteresowała się dwójka kluczowych rynkowych zawodników.
Espresso
Netflix i transmisje na żywo – plany rozszerzenia marki
Pierwszy europejski sklep Coca-Coli ruszył w Londynie w ramach platformy „Real Magic”. W środku ubrania i bar
Wiosenna kampania Moliera2 z Małgorzatą Rozenek-Majdan
Live commerce, czyli zakupy na żywo – czy to kolejna rewolucja w handlu? Badanie Inquiry
Czy reklama Shopee irytuje sztuczną inteligencję? Sprawdził to Kantar
Credit Agricole wybrał Mindshare do obsługi w Internecie
Netflix przyspieszy wprowadzenie reklam
Maybelline New York Stories – multimedialny pop-up marki
Benefit Systems ogłasza przetarg na obsługę marek MultiSport, MyBenefit, MultiLife
Sąd zmienił decyzję UOKiK. Agora może przejąć Eurozet
Ruszyła kampania „Wojna to nie zabawa” ukazująca sytuację ukraińskich dzieci po rosyjskiej napaści
Ponad połowa Polaków nie kojarzy żadnej kampanii społecznej dotyczącej tematyki zdrowia. Badanie SW Research
Personalia
12.05.2022
Adrianna Morze dyrektor marketingu i komunikacji w DB Schenker
Wydarzenia
18.05.2022 - 20.05.2022
I ❤ marketing & technology
31.05.2022 - 10.06.2022
34 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
7.06.2022 - 9.06.2022
Forum IAB 2022 – Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów
5.07.2022 - 14.07.2022
14 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
8.08.2022 - 11.08.2022
11 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
22.08.2022 - 24.08.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
29.08.2022 - 30.08.2022
Szkolenie Facebook & Instagram Ads – pakiet szkoleń
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
25.05.2022 - 27.05.2022
XVII Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej
3.06.2022
Konferencja Online Marketing Day
15.06.2022
semKRK #19 Big
6.07.2022 - 8.07.2022
7 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
8.08.2022 - 9.08.2022
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
25.08.2022 - 26.08.2022
SEO – pakiet szkoleń
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail