Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY MARTECH
Kluczowe wskaźniki efektywności w SEO. Nie daj się zaskoczyć!
Paweł Borowik
Skuteczna kampania to podstawa każdego biznesu, ale jak sprawdzić, czy przyjęta strategia marketingowa jest efektywna? Trzeba stosować kluczowe wskaźniki efektywności, które wspomagają osiąganie celów biznesowych. Jak wyznaczyć KPI? Odpowiedź, a także konkretne przykłady wskaźników w digital marketingu znajdziecie w poniższym artykule.
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING INFLUENCER MARKETING MEDIA
Podcasty – sposób na zdobycie uwagi z korzyścią dla marki
Alfred Ejsmont
Podcasty jako rozszerzona formuła „audycji w internecie” funkcjonują od dość dawna, przez lata była to jednak raczej nisza. Dopiero rok 2019 przyniósł przełom w tempie wzrostu ich popularności – Polska miała wtedy najwyższy w Europie wzrost liczby słuchających. Do utrwalenia się pozycji podcastów w codziennym menu mediów do konsumpcji przyczyniła się z kolei pandemia.
E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY
Materiał Partnera
WooCommerce vs. PrestaShop – jaką platformę wybrać dla sklepu internetowego
Wiktor Furmańczyk
Sklepy PrestaShop i WooCommerce to najpopularniejsze platformy e-commerce w Polsce. Oba rozwiązania opierają się na silniku open source – możesz pobrać i zainstalować je za darmo. Mimo wielu wspólnych cech platformy różnią się od siebie pod względem funkcjonalności, działania i obsługi. Dowiedz się, która z nich będzie bardziej dopasowana do potrzeb twojego biznesu online.
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING FELIETON MARKETING INTERNETOWY
Czy SEO zabije dobre teksty?
Wojciech Jakóbczyk
Cwaniaczkowie z internetu wygrywają. Clickbait sprzedaje. Powtarzanie fraz winduje pozycję w Google. Nie trzeba mieć dobrych copywriterów, żeby kampania odniosła sukces. Brzmi znajomo?
Espresso
Netflix przyspieszy wprowadzenie reklam
Swarovski z kampanią z okazji Dnia Matki
Ponad połowa Polaków nie kojarzy żadnej kampanii społecznej dotyczącej tematyki zdrowia. Badanie SW Research
Ekipa Internaziomali promuje perfumy Paco Rabanne
Rola ESG w strategii spółek giełdowych – powstał raport na ten temat
Czy reklama Shopee irytuje sztuczną inteligencję? Sprawdził to Kantar
Ruszyła kampania „Wojna to nie zabawa” ukazująca sytuację ukraińskich dzieci po rosyjskiej napaści
Reaktywacja marki Próchnik z nowym właścicielem
Apple kończy produkcję iPoda po ponad 20 latach
Personalia
12.05.2022
Adrianna Morze dyrektor marketingu i komunikacji w DB Schenker
Wydarzenia
18.05.2022 - 20.05.2022
I ❤ marketing & technology
31.05.2022 - 10.06.2022
34 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
7.06.2022 - 9.06.2022
Forum IAB 2022 – Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów
5.07.2022 - 14.07.2022
14 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
8.08.2022 - 11.08.2022
11 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
30.09.2022
Rekrutacja na studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
11.07.2024 - 12.07.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
25.07.2024 - 26.07.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
25.05.2022 - 27.05.2022
XVII Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej
3.06.2022
Konferencja Online Marketing Day
15.06.2022
semKRK #19 Big
6.07.2022 - 8.07.2022
7 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
25.06.2024 - 27.06.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
18.07.2024 - 19.07.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail