Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CUSTOMER EXPERIENCE E-COMMERCE MARTECH
Customer journey map – case study
Piotr Nogal
Aby prawidłowo pokierować ścieżką zakupową klienta, należy go najpierw poznać. Uświadomić sobie, w jakich okolicznościach będzie stykał się z marką i co może okazać się impulsem do zakupu. Mówiąc krótko: do stworzenia customer journey map konieczna jest persona.
DESIGN KAMPANIE REKLAMOWE PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Subiektywizm, obiektywizm i intersubiektywizm w ocenie kreacji reklamowych
Marcin Cichocki
Zdarzyło Ci się poddać pierwszemu wrażeniu bez dalszego dociekania sedna sprawy? A może bez większych oporów bezrefleksyjnie podjąłeś decyzję taką samą, jak grupa osób, w której się znajdowałeś? Na dokładkę z góry utożsamiasz się z tym, co głosi Twój idol? W takim razie mam dla Ciebie złą wiadomość…
Espresso
Orsay znika z Polski
Wytyczne dla influencerów w zakresie oznaczania treści reklamowych – UOKiK kończy ich tworzenie
Wyniki badania założycielskiego Krajowego Instytutu Mediów
Performance Marketing Diamonds CEE – nominacje w konkursie
Wzrost reklamy online o jedną piątą w 2021 – IAB Polska/PwC AdEx
Sklepy Gucciego w USA akceptują kryptowaluty
Zaangażowanie celebrytów i twórców internetowych w dyskusje na tematy ważne społecznie – badanie Influence Power Index MediaComu
Czy live commerce to gwarancja wysokiego ROI? – pierwszy webinar grupy Evry1
Muzeum Narodowe w Warszawie pokazuje sztukę w przestrzeni miasta na nośnikach AMS
Kampania reklamowa Radia Tok FM – „Mówimy o tym, co ważne”
Kobiety też kibicują piłce nożnej – Heineken pokazuje to w kampanii
Personalia
9.05.2022
Anna Balycheva nową group account director w McCann Poland
9.05.2022
Anna Bratkowska pokieruje zespołem tradingowym Mediabrands
Wydarzenia
11.05.2022
Webinar: Czy live commerce to gwarancja wysokiego ROI?
18.05.2022 - 20.05.2022
I ❤ marketing & technology
31.05.2022 - 10.06.2022
34 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
7.06.2022 - 9.06.2022
Forum IAB 2022 – Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów
6.07.2022 - 8.07.2022
7 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
12.10.2023 - 13.10.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
23.10.2023 - 25.10.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
11.05.2022 - 12.05.2022
Impact’22
25.05.2022 - 27.05.2022
XVII Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej
3.06.2022
Konferencja Online Marketing Day
5.07.2022 - 14.07.2022
14 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
8.08.2022 - 11.08.2022
11 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
9.10.2023 - 10.10.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail