Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
DESIGN KAMPANIE REKLAMOWE PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Subiektywizm, obiektywizm i intersubiektywizm w ocenie kreacji reklamowych
Marcin Cichocki
Zdarzyło Ci się poddać pierwszemu wrażeniu bez dalszego dociekania sedna sprawy? A może bez większych oporów bezrefleksyjnie podjąłeś decyzję taką samą, jak grupa osób, w której się znajdowałeś? Na dokładkę z góry utożsamiasz się z tym, co głosi Twój idol? W takim razie mam dla Ciebie złą wiadomość…
TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Unilever bez CMO w strukturach firmy. Dlaczego ta drobna zmiana ma znaczenie
Jakub Müller
Od wiosny 2022 roku Unilever formalnie nie ma już w swojej strukturze CMO (chief marketing officera). Zastąpi go chief digital and commercial officer. Zmiany związane z e-commerce zapowiadają też inni giganci FMCG. Wszystko to jest efektem zmian kulturowych i technologicznych, które rozpoczęły się dekadę temu.
Espresso
„Stop Russia now” – akcję zainicjował premier Mateusz Morawiecki
Weź udział w badaniu powodów, dla których klienci wybierają agencje reklamowe
Czy live commerce to gwarancja wysokiego ROI? – pierwszy webinar grupy Evry1
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2022 r.
Michał Szpak ambasadorem marki Pantene. Pokazuje „Siłę włosów”
Sklepy Gucciego w USA akceptują kryptowaluty
Kobiety też kibicują piłce nożnej – Heineken pokazuje to w kampanii
Kampania dla użytkowników e-hulajnóg: „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier”
Zwycięzcy Young Creatives Cannes 2022
McDonald’s zachęca do prawidłowego segregowania śmieci w swoich lokalach
Oferty pracy

/

/
Wydarzenia
11.05.2022 - 12.05.2022
Impact’22
18.05.2022 - 20.05.2022
I ❤ marketing & technology
31.05.2022 - 10.06.2022
34 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
7.06.2022 - 9.06.2022
Forum IAB 2022 – Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów
6.07.2022 - 8.07.2022
7 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
19.06.2023 - 20.06.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
28.06.2023 - 30.06.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
11.05.2022
Webinar: Czy live commerce to gwarancja wysokiego ROI?
25.05.2022 - 27.05.2022
XVII Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej
3.06.2022
Konferencja Online Marketing Day
5.07.2022 - 14.07.2022
14 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
8.08.2022 - 11.08.2022
11 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
14.06.2023 - 15.06.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
22.06.2023 - 23.06.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail