Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
28.04.2022
Kręgosłup marek nie powinien być na sprzedaż

Grzech pierworodny, do którego agencje także się przyłożyły, to nieufność. Musimy nauczyć się na nowo dialogu. Nauczyć się, jak przekładać przekaz CSR czy brand purpose na codzienny dialog.

O nowej roli marek w świecie wypełnionym konfliktami rozmawiamy ze Sławomirem Stępniewskim, CEO Dentsu Polska & CEE
Artykuły
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING INFLUENCER MARKETING MEDIA
Podcasty – sposób na zdobycie uwagi z korzyścią dla marki
Alfred Ejsmont
Podcasty jako rozszerzona formuła „audycji w internecie” funkcjonują od dość dawna, przez lata była to jednak raczej nisza. Dopiero rok 2019 przyniósł przełom w tempie wzrostu ich popularności – Polska miała wtedy najwyższy w Europie wzrost liczby słuchających. Do utrwalenia się pozycji podcastów w codziennym menu mediów do konsumpcji przyczyniła się z kolei pandemia.
BRAND PURPOSE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Brand purpose – jeden z filarów współczesnego marketingu
Maja Filipiak
Brand purpose to termin, który coraz częściej pojawia się w kontekście prowadzenia działań marketingowych. Okazuje się, że wiele marek wykorzystuje ten element do budowania relacji z odbiorcami, pokazując im swoje wartości i przekonania.
Espresso
Tiger w teledysku Young Leosi
Tarcza Biedronki Antyinflacyjna pod lupą prezesa UOKiK
Wielkanoc 2022 była droższa niż ubiegłoroczna. Analiza zakupów świątecznych według badania M/platform dla segmentu handlu tradycyjnego
Kolejny miesiąc spadku nastrojów konsumenckich – badanie GfK
Ukraiński burger w polskim McDonald’s
Toksyczne porady z mediów społecznościowych w eksperymencie, do którego marka Dove zaprosiła matki i córki
Salesforce Q1 2022 Shopping Index: inflacja hamuje wzrost sprzedaży cyfrowej
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Najlepsze funkcje Teams w Microsoft 365 dla firm
Niedopasowane reklamy – wyświetlano je prawie połowie konsumentów w USA
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
29.04.2022
Konrad Żaczek prezesem Digitree Group
Oferty pracy

/

/
Wydarzenia
5.05.2022 - 7.05.2022
SEO & Content Camp
11.05.2022 - 12.05.2022
Impact’22
25.05.2022 - 27.05.2022
XVII Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej
7.06.2022 - 9.06.2022
Forum IAB 2022 – Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów
6.07.2022 - 8.07.2022
7 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
11.05.2022
Webinar: Czy live commerce to gwarancja wysokiego ROI?
18.05.2022 - 20.05.2022
I ❤ marketing & technology
31.05.2022 - 10.06.2022
34 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
5.07.2022 - 14.07.2022
14 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
8.08.2022 - 11.08.2022
11 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.12.2024 - 17.12.2024
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.