Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
28.04.2022
Kręgosłup marek nie powinien być na sprzedaż

Grzech pierworodny, do którego agencje także się przyłożyły, to nieufność. Musimy nauczyć się na nowo dialogu. Nauczyć się, jak przekładać przekaz CSR czy brand purpose na codzienny dialog.

O nowej roli marek w świecie wypełnionym konfliktami rozmawiamy ze Sławomirem Stępniewskim, CEO Dentsu Polska & CEE
Artykuły
BRAND PURPOSE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Brand purpose – jeden z filarów współczesnego marketingu
Maja Filipiak
Brand purpose to termin, który coraz częściej pojawia się w kontekście prowadzenia działań marketingowych. Okazuje się, że wiele marek wykorzystuje ten element do budowania relacji z odbiorcami, pokazując im swoje wartości i przekonania.
BRAND PURPOSE CSR ESG FELIETON
Brand purpose – niezaspokojona potrzeba marketerów
Jacek Szlak
Marketing jest dziedziną, w której wciąż trzeba myśleć o cudzych potrzebach nadających się do zyskownego zaspokojenia. Taka służba jest wymagająca, może prowadzić do frustracji i rozgoryczenia. Czy ktoś pomyślał o samych specjalistach marketingu? O ich roli społecznej, sensie ich pracy i wyższym celu zaangażowania? Cóż, ponoć oni sami stali się dla siebie w tym zakresie najlepszymi terapeutami.
Espresso
Go Sport Polska zamknęła sklepy offline i online
Salesforce Q1 2022 Shopping Index: inflacja hamuje wzrost sprzedaży cyfrowej
Kolejny miesiąc spadku nastrojów konsumenckich – badanie GfK
Łowicz z kolejną odsłoną kampanii „Więcej warzyw”
Znamy zwycięzców Genius Universitatis 2022 – jubileuszowej edycji konkursu
Ukraiński burger w polskim McDonald’s
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Najlepsze funkcje Teams w Microsoft 365 dla firm
Niedopasowane reklamy – wyświetlano je prawie połowie konsumentów w USA
Równość płci w reklamie i marketingu. Raport „Po stronie kobiet”
Oferty pracy

/

/
Wydarzenia
5.05.2022 - 7.05.2022
SEO & Content Camp
11.05.2022 - 12.05.2022
Impact’22
25.05.2022 - 27.05.2022
XVII Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej
7.06.2022 - 9.06.2022
Forum IAB 2022 – Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów
6.07.2022 - 8.07.2022
7 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
15.09.2022 - 16.09.2022
XXII Kongres Public Relations
12.10.2023 - 13.10.2023
Szkolenie Meta Ads – Kursy firmy Marketing Online
23.10.2023 - 25.10.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
11.05.2022
Webinar: Czy live commerce to gwarancja wysokiego ROI?
18.05.2022 - 20.05.2022
I ❤ marketing & technology
31.05.2022 - 10.06.2022
34 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
5.07.2022 - 14.07.2022
14 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing
8.08.2022 - 11.08.2022
11 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
9.10.2023 - 10.10.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail